torsdag 9 maj 2013

iPhone 5 2013-05-09

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Värt trehundra spänn

Det är min iPhone som sitter i stereon, kan även docka iPoden. I tisdags var jag och mamma inne på Audio Video. Vi skulle kolla om det fanns en adapter till mim stereo. Jag ville ju ku...
Läs mer

Philidelphia bullar

Just de, skulle ju lägga upp receptet på önskemål:) Har lagt ut det förut, men minns inte om de va här eller på gamla bloggen. Men de är så goda och enkl...
Läs mer

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

iPhone 5

Hoppas på att mitt nya simkort kommer imorgon som vi skickat efter. har köpt ny mobil! iphone 5, har inte kunnat starta den än eftersom ja måste ha ett nytt kort, vill bara starta...
Läs mer

Värsta ljuden

Värsta ljuden 1. Kniv mot en flaska 2. Gaffel mot ett glas 3. Krita mot tavla 4. Linjal mot en flaska 5. Naglar mot tavla 6. Kvinnoskrik 7. Vinkelslip 8. Gnisslande cykelbroms 9. Barngråt...
Läs mer

50 frågor om mig :)

gick inge bra att spela in video så får bli att skriva men det kommer en video med 50 frågor oxå 1. Vad heter du? Emilia
2. Hur gammal är du? 12 fyller 13 om 38 dagar:)
3....
Läs mer

Gammalt med lite nytt

Fem år senare återanvänder jag frågor.   1. Hur gammal är du om fem år? Fyrtioåtta år. 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Mig sj...
Läs mer

Tummen ner för fyndiq

Tummen ner för fyndiq! Jag beställde ett Iphone 4 skal o får ett iphone 5 skal? Elvira beställer ett rosa iphone 4 skal med en guldig mustach på vad får hon??? Ett...
Läs mer

Jag dyker i, ofrivilligt

Jag fotograferade denna Magnolia i blom ute på gården, när jag var på väg till Mälarhöjdens kanotklubb. Var segelsugen. Skulle få ta en 2-krona men det fl246...
Läs mer

Skogscykling runt Rössjön

Dagen bjöd bland annat på en riktigt go runda på skogscyklarna. Riktigt fint kring Rössjön. Grönt som attan på sina ställen då både bok och lärk...
Läs mer

Lugn men produktiv dag

Dagen har varit lugn men ändå ganska produktiv. Har haft kontakt med "min" säljare på Telenor angående mitt nya abonnemang; "på köpet" fick jag...
Läs mer