lördag 18 maj 2013

iPhone 5 2013-05-18

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

11 saker ni kanske inte viste om mig

1: jag är från ryssland 2: jag älskar fotboll♥ 3: jag gillar nästan bara choklad som godis 4: jag är ny på att blogga 5:jag försöker samla till en iphone 6...
Läs mer

ALLT VAR BARA I ONÖDAN!

Hej! Cyklade upp till MIO med lillebror, som satt bakom mig på pakethållaren. När vi var framme, visade det sig att det var stängt. Det var typ en röd dag, en dag " n2...
Läs mer

Hj alla

Igår fick jag äntligen min älskade IPhone 5. Ni fattar inte hur glad jag är, den är jätte fiiiin😍 Men just nu ligger jag och solar i värmen. Här i Götebo...
Läs mer

När VM ishockey spelas är hockey fest.

Lite speciellt när Tre Kronor möter de finska Lejonen. Sedan Sedinbröderna anslöt sig till VM har Tre Kronor förvandlats till ett vinnande lag. Tidigare har det varit Jon...
Läs mer

Nytt iPhone skal från Tezzo.se

Min iPhone 5 har fått ny vårskrud. Jag fick nämligen hem det här läckra skalet/skinnet från Tezzo.se.Finns massor av olika färger att välja mellan men jag f2...
Läs mer

Iphone 5

Hejsvejs, igår va jag först med Agnes efter skolan, vi var ute och hade picknick i det fina vädret, as mysigt! Sen kollade vi på massa läskiga klipp på youtube, typ...
Läs mer

NY PHONE!

Igår var jag på bio med Ellen Magda! Sjukt grym Iron man 3 är!!! Helt sjuuuuukt!! Riktigt kul hade vi HAHA! Sen när jag kom hem så gick jag mamma ut med Elvis v...
Läs mer

10 saker om mig själv som ni inte visste

1.jag har storlek 37-38 2.jag hatar NO-SO 3.jag älskar färgen ljus rosa vit 4.jag hatar ishockey 5.jag gillar att rida 6.jag hatar människor som ljuger 7.jag gillar roliga...
Läs mer

Lördag

Godmorgon. Ovanligt för mig att vakna såhär tidigt men väldigt skönt också. Att vakna upp till fantastiskt väder, helt perfekt. Igår efter skolan åkte ja...
Läs mer

Tonight, take me to the other side

Igår efter skolan så mötte jag upp Basak inne i stan, vi åt på fridays och fick min iPhone 5. Blev en vit självklart. Sen mötte vi upp Azime och gick runt lite. Nu...
Läs mer

Partypics

Hoho.. Min mobil dog och jag hitta ingen laddare, jag hade tänkt blogga efter att min kusin som fyllde skulle blåsa tårtan. Men jag hann bara ta få bilder innan mobilen la av. Hah...
Läs mer

Stureby

Hejhej igen! Hängde med Moa och 5 av hennes kompisar till en ungdomsgård i Stureby. När vi drog så kom alla, så äre alltid och det är jag lite trött på...
Läs mer

Provning

Idag har syster och barnen vart här, solen har visat sig från sin bästa sida och även värmen har vart med oss! Barnen har lekt för fullt och Irma följde med Tyra he...
Läs mer

One, läcker hårdvara från HTC.

HTC One är bland det snyggaste jag sett när det kommer till Android-hårdvara hittills. Den liknar till viss del Apples iPhone 5 med sina fasade kanter i aluminium och sitt avlånga...
Läs mer