onsdag 8 maj 2013

iPhone 5 2013-05-08

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

Random frågor-random svar

1. Värsta känslan? Svar: Att bli sviken. 2. Bästa känslan? Svar: När man vet att man har någon vid ens sida. 3. Din första tanke när du tittar dig i spegeln...
Läs mer

GLAD

Heeej, ååh är skit glad idag för får tillbaka min iphone idag :D och så är vi lediga imon, fredag, lördag, söndag och måndag, och imon kan...
Läs mer

morgon

Vaknade nyss, eller för 20 minuter sen kanske. Var tvungen att fixa sån dära grej som finns på iPhone för hemknappen slutade helt plötsligt fungera?     1...
Läs mer

Rykte: Sharp börjar tillverka skärmar till iPhone 5S i juni

Nästa månad börjar Sharp tillverkningen av skärmar till nästa generationens iPhone enligt nya uppgifter. Enligt nya rapporter från en japansk nyhetstidning vid namn...
Läs mer

Renderade bilder på iWatch-koncept

Designern Martin Hajek har släppt en bunt nya, fantastiska renderingar på hur han tror iWatch kommer att se ut. Konceptet bygger vidare på hans tidigare koncept med läderarmband o...
Läs mer

Skoooooolan

Godmorgon alla sjusovare :D idag är det onsdag asså lilllördag ! kanske ta ett glas vin sen hmm ? haha eller inte xD dricker typ inte längre för jag alltid kör :/ men ...
Läs mer

Speltips och live stream Chelsea – Tottenham 8 maj 2013

London derby ikväll i Premier Leageu den 8 Maj 2013 mellan Chelsea och Tottenham på Stamford Bridge. En mycket viktig match i kampen om CL-platserna. Matchen sänds på Viasat Fot...
Läs mer

Faaaeeen vilken tid det ska ta!!

Beställde en iphone 5 för typ 1,5 vecka sen. Den har inte kommit än... Jag som till och med köpt screenprotector och snott Björns silikonskal... Man måste ta hand om sin...
Läs mer

Lillördag

Onsdag! Har jobbat hela dagen sen åkte jag hem och åkte direkt och köpte nu telefon då min kaosat sönder helt plötsligt…eller har pågått rätt länge m...
Läs mer

8/5 BÄSTA DAGEN I MITT LIV

Hej bloggen! Vi har inte bloggat idag eftersom vi inte har haft internet större delen av dagen. Orkar inte berätta hela tågresan men kan bara säga att allt blev kaos och för...
Läs mer

ny mobil! igen

idag drog jag in till stan med Molly och clara efter skolan, vi såg elefanter på stan (!!) haha, dom är här för en cirkus och så gick dom och typ rastades i stan. efter...
Läs mer

Trött

Hej igen! Kom precis hem från Adam för det blev lite ändrade planer.. Adam skulle egentligen kommit hit men min familj blev bort bjudna på middag så var bättre om jag va...
Läs mer

Kina rat

tja!  I januari tog jag och emil å beställde varsin Iphone kopia, alltså en hiphone från kina för vi var så jävla nyfiken på hur dom var, 700 tror ja ja...
Läs mer

Varumärket Sony allt starkare inom smartphones i Sverige – vilken är din favorit?

Apple, Samsung, HTC, ZTE eller Sony? Vilket varumärke tycker du är det starkaste inom smartphones och det du placerar i första hand när det är dags att köpa en ny smartp...
Läs mer

Hej!

Har ej bloggat men gör det från iphone 5:an så det går good! But nu ska jag sova!
Läs mer