lördag 25 maj 2013

iPhone 5 2013-05-25

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

God natt

God natt idag har jag spelat fotbolls match varit på Liseberg mm men jag har tyvärr svårt o få bilder mm till bloggen just nu pga att laddaren till min mobil e sönder och det...
Läs mer

Kamilla 5 år

Åren går... Vi var med och firade när Kamilla fyllde 2, 3 och 4. Idag var det dags för femårs kalaset. Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Så här såg det ut hos oss idag

Sen eftermiddag, nere vid sjön vid vårt lantställe. En solig, härlig varm dag som börjar gå mot sitt slut. En dag skön som en sommardag, fast det är ju bara m...
Läs mer

En billigare iPhone till hösten?

Ryktena om en billigare och färggladare version av iPhone vill inte ge sig. Nu talas det om produktionsstart redan i sommar. Om en ny billigare iPhone faktiskt kommer att se ut som på bild...
Läs mer

Död Åt Matte

Jo den där schema-brytande veckan som jag beskrev i förra inlägget? Den var ju sådär. För någon månad sedan fick man välja vilka ämnen man skulle vil...
Läs mer

SUNNY DAY

Har haft en underbar dag! Jag och mamma låg ute och solade hela förmiddagen, sen gick vi ut och fotade lite så jag fick det överstökat! Efter det åkte vi till täby...
Läs mer

Sveriges största forum

Jag kommer framöver uppdatera denna lista med information om de har nofollow på sina länkar som skapas i inläggen. Allt för att underlätta för er som är ute ef...
Läs mer

If you only knew

Vilken skönt dag det har varit idag! Både jag och F vaknade vid kl 8 och så åt vi frukost i lugn och ro. Efter frukosten drog vi till gymmet och tränade på i sällsk...
Läs mer