lördag 4 maj 2013

iPhone 5 2013-05-04

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

Goisaren gratulerar Mikael Norman på högtidsdagen!

Grattis Micke på 50-årsdagen! Mikael Norman spelade 5 säsonger i Mörrum Hockey 153 matcher 59 mål 73 assist 132 poäng. Värvades från Mora IK 1986, lämna...
Läs mer

Lördgskväll

Och så var det tydligen söndag nu! Idag har jag vilat vart med familjen sen mot kvällen gick jag ut för m en joggingrunda. När jag kom hem fick vi besök av Nadja och hen...
Läs mer

Theresés sweet sixteen

Idag har jag städat och fixat mig fram till 6 då jag åkte till Theresé. Kom nyss hem och har tvättat av mig sminket. Marie(min syster) hade sin fest idag också. Det var...
Läs mer

Apple-league

Hej! Har varit fasligt dålig på att blogga den senaste veckan.. ska försöka skärpa mig. Men ärligt talat vet jag inte om jag haft såhär mycket att göra p...
Läs mer

Summer

Nu e jag redo för sommaren, efter några timmars letande i stan så hittade jag äntligen en bikini som jag tyckte om :). Följde med J till telenor med för hon skulle by...
Läs mer

iPhone 5!!!!!

Min bebba har kommit! Dock kan jag inte få igång den förens mitt simkort ( nanokort) kommer på måndag.... hur ska jag stå ut? Jag fick godis med i  boxen ocks...
Läs mer

tips på film?

Har inte varit så pass på blogghumör de senaste dagarna nu och är fortfarande inte det redigt. Men åh vad jag längtar tills min iphone 5 kommer i mina händer och n...
Läs mer

Bloppis

Armband 5:- Kron halsband 5:- Blom halsband 7:- Äpple halsband 10:- Örhängen 10:- Nyckelring 3:- Parfym prov 5:- Nagel fil 3:- Ögonskugga 10:- Suddgummi 2:- styck Sy kort 10:- iPh...
Läs mer

Längsta passet med de sämsta förutsättningarna!

Uppladdningen inför dagens pass var inte den bästa. 1) Personalfest igår men drack cola och gick hem tidigt, helt enligt planen - dock ganska trött. 2). Vaken med febrig och ma...
Läs mer

FREDAG

Igår slutade vi 10 ungefär efter vi gjort np i engelska, satte mig vid brödernas och fika med Sofia och Emma, även Felicia och Lotta en stund. Har även fått en iPhone 5...
Läs mer

Dagarna

Växjö, polarn pyret, ny jacka + mössa till Jonathan, mjukglass, sol, kär, flytthjälp, syskon, tankar, sova i vagnen ute, hand i hand, strosa, sol, skratta, fika, leka,...
Läs mer