söndag 19 maj 2013

iPhone 5 2013-05-19

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Utökade 4G-nät frälser inte nationens behov av mobil kommunikation!

Debattens vågor går höga kring den dåliga täckning, som vi fortfarande har i både gamla och ny mobilnät. IT-ministern Anna-Karin Hatt har uppenbarligen fått de...
Läs mer

Första Liljekonvaljen | kajak.nu

Ännu ett trevligt vår sommartecken! Snart alldeles liljekonvaljvitt.Bilden tagen med iPhone 5 i ett Lifeproof-fodral och har varit inne i Snapseed och vänt.Relaterade:Sippromenad...
Läs mer

Första Liljekonvaljen

Ännu ett trevligt vår sommartecken! Snart alldeles liljekonvaljvitt. Bilden tagen med iPhone 5 i ett Lifeproof-fodral och har varit inne i Snapseed och vänt. Relaterade: Sippro...
Läs mer

Samma idag

God morgon! (God och god...) Ja, det är samma idag. En helvetes huvudvärk. Är urless på detta nu. Det är den där allra värsta sorten som liksom sitter i ända f...
Läs mer

Gubben och jag vi skulle bara #229;ka in ochhellip;

Gubben och jag vi skulle bara åka in och titta på present till Emil och jag skulle bara titta på trädgård möbler inom en timme så vart det vita trädgårdsm...
Läs mer

Möö

Allt kändes så jävla hopplöst igår.. Jag som skulle skärpa mig satt och åt godis till esc.. Därav inlägget.. Men hoppade upp på vågen, hade g2...
Läs mer

Cutthroat weekend

Krasch! Jaha, det hörs att man är hemma igen. Det är söndagskväll, och SDR-slaven dunkar in en lunta reklam i brevinkastet. Samvetet gör sig påmint. Jag har bott h...
Läs mer

Instawalk Fotografiska

Idag har jag varit på Fotografiskas Instawalk. Fotografiska anordnade det här för tredje gången och jag har varit med alla tre gångerna, det är ju ett himla kul sät...
Läs mer

19/5-2013

Hejsan! Sorry att jag inte har skrivit på ett tag,jag har bara inte haft någon lust! :/.I helgen har jag och mamma varit i Umeå,det har varit jättekul.Vi åkte på fredage...
Läs mer

5 snabba Q/A

Hur är det mellan dig och han du var tillsammans med nu? Ingen kontakt alls.    Skulle du kunna lägga upp lite fler outfit-bilder? och kanske skriva vart kläderna är...
Läs mer

50 frågor om mig själv

1. Vad heter du? Malin, och fick mitt offentliga smeknamn i helgen - MAGGAN 2. Hur gammal är du? 17 3. Vart bor du? mariefred 4. Hårfärg? typ, blond 5. Ögonfärg? bl...
Läs mer

k to the expected bry

heej, har haft en grymt bra helg faktiskt! konfirmerade mig igår, gick hur bra som helst, sen åkte vi hem och fikade med släkten, fick många fina konfirmationspresenter, kommer up...
Läs mer

100 frågor

100 frågor. Vad är klockan? - 21:51 1. Fullständigt namn- Jennifer Vogt
2. Ålder? - 11
3. Vart bor du? malmberget
4. Bor tillsammans med? Mamma,pappa,brorsson,en katt och en vovve...
Läs mer

Tankar om framtiden #blogg100

Dag 95 och inlägg 97 När jag satt med ett 300-baudsmodem (eller de bra dagarna – ett 1200-baudsmodem) och hämtade hem statistik från Eurostat i Paris hade jag aldrig kunnat dr2...
Läs mer