måndag 20 maj 2013

iPhone 5 2013-05-20

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Köpa ny mobiltelefon

Att ha den senaste mobiltelefonen är viktigt för många. Särskilt de som frälst av Apples iPhone är extra mobilmedvetna och vill ha sektens senaste version. Just nu 228...
Läs mer

Inför resan till Polen

Så nu är klockan 00.48, 3.15 tar vi bussen mot Polen. Just nu ligger en sovande Maja bredvid mig, sötis! :3 Kommer hem på fredag morgon. Förövrigt har jag införsk...
Läs mer

Ljud och Bild maj 2013

5SMART-TV MER FÖR PENGARNA – HÄR ÄR DIN NYA TV INNEHAÌŠLL 04 Ledare 10 Nyheter 70 Testfri zon, artiklar och film 114 InnehaÌŠll i nästa nummer PRYLAR 19 P...
Läs mer

Så mycket på så lite tid

Idag har jag hunnit med sjuuuukt mkt ibland förstår jag inte hur jag lyckas alltså! Dagen började med ett besök på skolan typ intro kanske man kan kalla det vi fick l2...
Läs mer

konfirmation/ första badet

Hej! Jag måste ju skriva det här nu för jag har en cp telefon som aldrig vill funka, sen glömde jag datan hos pappa så.. haha jag är så duktig! Emma min kusin konfi...
Läs mer

Woppa woppa eh eh

Nu i veckan som har gått har jag tränat och chillat runt. Inte fått så mycket plugg gjort som jag önskat, men mitt huvud har tagit sommarlov för gott :/ har bokat Rhodos...
Läs mer

Vilken RAID skall jag köra?

Då jag ska införskaffa mig en NAS (synology disk station ds413j) nu så tänkte jag då använda mig av diskarna i RAID, men vet inte riktigt vilken jag ska använda mig...
Läs mer

Träningspepp, draghjälp och trevligheter

Idag var det dags, första intervallpasset tillsammans med träningssällskap. Jag måste erkänna lite saker 1. Jag var grymt nervös innan (se den spända blicken) 2...
Läs mer

Sånt där onödigt

Eftersom jag är uttråkad från stund till stund har jag snott en lista med frågor. Tänkte att ingen någonsin läser svaren på de 80 frågor som ställdes...
Läs mer

KLIPPINGRACET 2013.

 Hejhej. Igår var det dags för tävling två denna helg, nämligen klippingracet i Säter. Benen kändes sådär på uppvärmingsvarvet som jag k...
Läs mer

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer