onsdag 29 maj 2013

iPhone 5 2013-05-29

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Iphone 5 krångel

Fixade mig en Iphone 5 förra veckan. Har haft min fyra i över två år och ALDRIG haft några problem eller krångel. Efter tre dagar med iPhone 5 så börjar den tr...
Läs mer

ALLLA sponsorer i till TÄVLINGAR

Tack alla underbara sponsorer som bara Rullar i på min mail hela tiden är kommer när av dom alla sponsorer kommer sponsra mej med saker som som jag kommer tävlan ut på blogge...
Läs mer

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

Intervju med Tim Cook

Det finns många Galaxys, men det finns bara en Iphone. Skälet är att Apple vill fokusera på en produkt. Att skärmen inte är större beror på att fördelarna...
Läs mer

1.5 miljoner pixlar i iPhone 5S

Nya iPhone 5S kommer att ha en skärm med ännu högre pixeltäthet än föregångaren. Hela 1.5 miljoner pixlar uppges den nya modellen att ha, skriver AppleInsider, som...
Läs mer

En märklig känsla !

Det känns som högsommar ,som mittersta juli . Det känns som om jag har en veckas ledig och är smått stressad över att jag måste hinna njuta ,göra allt som ska...
Läs mer

Jag kör på enligt plan...

Sådärja. Nu är jag nog rätt tom på kolhydrater. Morgonen inleddes med 5 km löpning i ett lugnt tempo. Nu ska jag börja fylla på med kolhydrater och sedan bara...
Läs mer

värt att köpa?

godmorgon. vaknar upp som 16åring idag. änna göttt!! gick 1000 kronas och en iphone 5 så jag är nöjd!! nu ska de shoppas i stockholm, men fööörst beyonc...
Läs mer

Har mobil nu!!!

yeye:)) fixade förut så jag kunde börja använda min IPhone 4, tills jag får mina nya IPhone 5!! Såså skönt med en mobil haha. Denna är dock väldigt s...
Läs mer

KAPITEL 10. I WAS THE ONE WHO FOUND HER

Tidigare: Men i vilket riktig jag var på väg mot var inte lika säkert. Till en början var det bara rolig, det var när jag kände brädan försvinna under mig som...
Läs mer

Presentation av problembarnen i Norrköpings gator!

Problem Barn nummer 1: Marcus kallas för Kempis. Alla killar känner honom men inga tjejer gör det ? Han är kanske den skönaste på den här planeten och en dag me...
Läs mer

iPad mini 2 för bara 249$?

Enligt ett nytt rykte så kan efterföljaren till populära iPad mini få ett pris på endast 249$ vilket är klart mindre än det amerikanska priset på 329$ för...
Läs mer

IPHONE 5 ?

äntligen <3<3 japp har haft en slags bloggpaus eftersom jag värken haft tid eller ork att blogga, jag har haft förmycket att göra i skolan samt hemma! men nu är jag til...
Läs mer

Svar på 100 frågor

Inte för att jag tror att någon kommer orka läsa alla men aa. /Sanna 1. Vilken svordom använder du mest? Fan tror jag haha, jag är hemsk 2. Äger du en iPhone? Aa, de...
Läs mer

10 saker...

längesen jag körde detta så nu kör jag på "10 saker ni kanske inte visste" :) 1.Jag är beroende utav min älskadebästasteunderbara iPhone. 2.Bl...
Läs mer

beslutsångest

för ett tag sen köpte ju jag min samsung galaxy s3 4G men vill köpa en iphone 5 nu... vet att de är rätt onödigt. men har kommit överens med mig själv att om...
Läs mer