onsdag 15 maj 2013

iPhone 5 2013-05-15

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Byta PIN-kod på iPad?

Ja, som rubriken frågar: hur byter man PIN-kod på sitt SIM-kort i en iPad? Går det överhuvudtaget? (I en iPhone finns ju valet iTelefon/i i Inställningar, men det saknas p2...
Läs mer

AppStore i Täby är alltid till stor hjälp

Åkte till Apple store i Täby för att lägga in det jag jag hade i min IPhone 5 i IPhone 4. Efter vi hållit på och avinstallera och skulle installera det som fanns i IPhon...
Läs mer

Blå himmel :)

Engelska nationella gick väl ganska bra på läsförståelsen, hörförståelsen är det så svårt och hinna med tycker jag men hoppas på ett E iall...
Läs mer

Försäljningsavtalet strider mot svensk konkurrenslagstiftning” – Svenska Dagbladet

Försäljningsavtalet strider mot svensk konkurrenslagstiftning”Svenska DagbladetDär har Apple bestämt så väl högsta möjliga pris för en produkt samt det l...
Läs mer

onsdag 15 maj 2013.

har haft fullt upp hela dagen pappa hämtade mig halv två i skolan och vi drog till pastavagnen och åt sen vidare till medamarket för att kolla på tv till mig och köpa en...
Läs mer

Dream on dreamer.

Hallå ja! Ligger just nu i sängen och lyssnar på musik. Äntligen har jag fått nya iphone 5 hörlurar hehe..råka slarva bort dom andra. Meen dom här fick jag gra...
Läs mer

Godnatt

Eftersom att jag har ett tråkigt liv nu när jag är sjuk så får ni ett till inlägg med 100 frågor om mig och så bara för att det ska stå nånting...
Läs mer

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

Lite om cykling, lite om löpning och lite bajsnödigheter

Tillbaka efter några dagars tystnad, jag kan inte skylla på tidsbrist då jag nästan bor inne i datorn, istället kan jag få gnälla lite över att min kompanjon o...
Läs mer

Väntar på bussen

Hej igen! Känner mig mycket bättre i kroppen nu så jag tar en sväng ner till stan. Var på torget idag med mamma för att vi skulle fixa ett Tele2 nummer till mig och s2...
Läs mer