fredag 10 maj 2013

iPhone 5 2013-05-10

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Min iPhone 5 är kommen

Hej alla. Hur är det nu då?? Haha med mig är det bra. Idag så åkte jag hem med bussen när jag slutade som vanligt haha. Så har jag varit hemma sedan dess sedan n2...
Läs mer

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

Fredag

Hej alla verkade vara ute och supa i dag men det va inte jag :) jag va hos syrran hämtade däck till pappas bil sen åkte jag över till min andra syster och hjälpte henne med h...
Läs mer

Sanningen om mitt liv , Del 2.

Hej alla underbara läsare!  Ni kanske undrar om varför jag berättar om mitt privat-liv?  Svar : För att det känns så skönt att släppa de och b...
Läs mer

Fredag!

Bilder fredag 10/5-13 Min kära svägerska Malin och barnens kusin Sara 11 år kom på besök i husvagnen. Vi pratade och spelade UNO. Planerade sommarens resa till Spanien :) D...
Läs mer

Outfit today

Tja, tänkte bara blogga på nu som vanligt och som mitt första inlägg tänkte jag vsa min *Outfit Today* som jag hade på mig idag i det fina vädret. D...
Läs mer

TIPZ

-till er alla som inte devote appen funkar för, uppdatera telefonen. tror devote kräver den senaste verisionen!  -till er alla som klagar på ett ni är forever alone, skaffa e...
Läs mer

Stark försäljning av Samsung Galaxy S4

Stark försäljning av Samsung Galaxy S4 från första lanseringsdagen. Trots att säljstarten för Samsung Galaxy S4 var 27 april tog sig flaggskeppsmobilen in på m229...
Läs mer

Bomtur igen!

Idag hade jag Tommy Muhr,Evelina Henriksen och Maximus Helzenius med i båten. Älvtemperaturen stiger och jag har hört rykten om fångade öringar efter kusten. Åtta sp2...
Läs mer

Shoppat lite osv:)

Vet att ja inte gjort nå inlägg på länge men tänker aldrig på de ;) haha! O händer Inge speciellt ändå ! Typ samma visa varje dag så onödigt att...
Läs mer