söndag 5 maj 2013

iPhone 5 2013-05-05

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

5/4

En gammal sommarbild. Idag har jag legat ute och solat i flera timmar, extremt underbart! Jag har även fått lite plugg överstökat, sen har jag också lämnat in min k228...
Läs mer

OTH !!

Jag ska strax hoppa in i duschen efter att ha mött min älskling då jag råkat ta hans laddare som är iPhone 5 varav inte funkar på min iPhone 4.. Så nu ska jag hoppa...
Läs mer

5 maj härliga sol

Solen är här och med den våren. Gick en promenad bort till Tott och ner vid kyrkogården för att sen följa havet hem. Helt underbart. Självklart gick jag ä...
Läs mer

25 saker ni kanske inte visste om mig

1. jag är rädd för hajar 2. jag hatar att simma i havet när jag inte ser bottnen och inte vet vad som är där nere 3. jag kommer föralltid vara Belieber 4. Jag fall...
Läs mer

Helgen

Lördag 4/5 Bänkpress; 70 kg: 10 100 kg: 6 120 kg: 1, 1 100 kg: 3 * 3 Bicepscurls 58,5 kg; 5 * 3 Söndag 5/5 Skulle kört tvåor på marklyft men orkade inte, seg. Chins: 5...
Läs mer

Summerar träningsveckan...

...som sträcker sig från måndag till söndag. Träningstiden blev ruggigt lik förra veckans - bara en minut kortare. 6 timmar och 37 minuter blev det fördelat på...
Läs mer

S U N D A Y

Åt god hämtmat i fredags med min syster. Jag är så förkyld (igen!) känns som att jag är förkyld eller sjuk hela tiden. Riktigt irriterande faktiskt.. Menmen, t...
Läs mer

Helkväll, men idag pajade mobilen

Det var en mycket speciell upplevelse att träffa gamla nationskompisarna igår. Vi var rätt tagna allihop över hur lång tid som gått och att vi faktiskt var här igen...
Läs mer

100 saker.

01. Fullständigt namn: Thilde Maria Moniqa Malm 02. Ålder: 14 03. Vart bor du: Hemma 04. Bor tillsammans med: Mamma , pappa , barn 05. Husdjur:...
Läs mer

Nordic Outdoor - vinst!

Rullskidor + 60 m inomhus + snabbast = vinst av startplats Alliansloppet! Det är en kort summering av dagens besök på Svenska Mässan där Nordic Outdoor slagit upp portarna oc...
Läs mer