måndag 13 maj 2013

iPhone 5 2013-05-13

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Fyller år lt;3

Fyller år på Måndag! ööö längtar mest för att jag har tvingat Frida göra en sak :D I hope she do it!  Kommer att börja böla om hon verklig...
Läs mer

Iphone 5 eller inte?

Iphone 5 eller inte? Hört både negativt och posetivt på telefonen, Dem som har Iphone 4 ex och byter upp sig märker inte någon stor skillnad, Men jag som aldrig ägt en...
Läs mer

Hello..

Hej. Vakna väl för en liten stund sen väntar på att en ska komma o köpa min telefon.. Köpte en iPhone 5 för ett tag sen och har vare så sjukt nöjd med 4a...
Läs mer

Vad tycker du om iPhone 5?

Vad tycker du om iPhone 5?
Läs mer

Transportköpare – har ditt företag bollhav?

Den 20 mars visade SVTs Uppdrag Granskning ett avslöjande och välgjort reportage om cabotage och utländska åkerier i Sverige. Jag intervjuades kort i programmet och flera av mina...
Läs mer

GLITTER

Ligger vid poolen och har det chill. Sista dagen så nu måste vi verkligen sola! Igår fick vi faktiskt en bränna vilket känns great haha. Var och shoppa på Victoria180...
Läs mer

Quiz: gissa maten?!

Skickat från min iPhone
Läs mer

13/5

Så, nu har jag kört 2 timmars introduktion med gruppen samtidigt som jag har börjat skriva på min rapport om projektet. Under introduktionen gick vi igenom uppgiftsbeskrivningen...
Läs mer

Video och bilder: ”iPhone 6″ och ”iPhone mini”

ConceptsiPhone har skapat ett iPhone-koncept med en 4,5 tums edge-to-edge-skärm och touch-känslig hemknapp. Men också en ”iPhone mini”. Då Apple nyligen uppgraderade sk228...
Läs mer

13 maj vägning och mätning

Det var väl ingen större överraskning att resultaten inte skulle vara något att hurra över den här veckan. Fuskats har det gjorts alldeles för mycket. Och gått...
Läs mer

Mac Superbundle Spring 2013 – paket med nio program till Mac

Mac Superbundle erbjuder nio Macprogram i ett billigt paket, bland andra Parallels Desktop 8, webbdesignverktyget Rapidweaver 5 och Circus Ponies Notebook.
Läs mer

100 frågor

1. Hur gammal är du om fem år? 22 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Olivia 3. Hur lång är du? Jag är 163 cm 4. Vilken är den senaste filmen du s...
Läs mer

I don't mind!

TRÄNATRÄNATRÄNA! Träningen har gått mycket bra, jag är väldigt nöjd med mig själv -klapp på axeln-, jag har följt schemat till punkt och pricka...
Läs mer

VAD SKA JAG KÖPA FÖR PENGARNA?

Har inte bestämt mej vad jag ska önska i konfirmationspresent än, står mellan systemkamera, ny mobil eller hund. Alltså, jag önskar mej ju pengar å så ska jag...
Läs mer