torsdag 30 maj 2013

iPhone 5 2013-05-30

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Telefon

Nu vill jag ha min Iphone 5 så att jag kan lägga in allt i den... Vill ha den bättre kameran så att jag kan knäppa fina kort på mina älsklingar!
Läs mer

etvaetttagsen

hello hello , det va ett bra tag sen känns det som men now i'm back , så säger jag alltid ju så vi får se. Mycket saker har hänt , har färgat håret ä...
Läs mer

underbar dag

Åh vilken fantastisk dag! Perfekt väder, soligt och skönt, och lite, lite små regn mot kvällen. Åh så härligt.  På förmiddagen var jag med Ali...
Läs mer

Day 12 - Min mobil!

Ja, min mobil! Vad ska man skriva! Jag har en iPhone 5 vit som jag är mycket nöjd med! Ehhhhh jahap! 😂 Vet inte riktigt vad jag ska skriva med jag använder den flitigt 24/7 och jag t...
Läs mer

Najs

Najs att man i princip är klar med allt i skolan. Najs att det är fredag i morgon. Najs att man precis varit och tränat. Najs att man har shoppat MASSA nya grejer i veckan. Najs att ma...
Läs mer

Ny nalle

Så fick det bli. Hade bestämt mig för en Android, men kom hem med en IPhone 5. Nu synkad och klar så inser jag att det nog ändå var rätt val för mig. Och jag h...
Läs mer

*MysDag Med Mitt Hjärta! lt;3, *Strandfest!? *Ny Mobil!

God kväll!SÅ skönt att min älskade Snuffie mår bättre idag!!!!!!!!!<3 :D Tänkte ta med henne till veterinären iallafall,i förebyggande syfte!! Mitt lil...
Läs mer

Hissar dissar samsung galaxy s4

Köpte min mobil i söndags och folk har frågat är den värd pengarna? Ska jag köpa den? Den eller iphone 5! Nu ska jag hissa och dissa! Hiss - den har skir bra kamera 13...
Läs mer