tisdag 14 maj 2013

iPhone 5 2013-05-14

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

Speltips Arsenal – Wigan Premier League 14 maj 2013

Mycket viktigt möte i Premier League ikväll den 14 Maj 2013 mellan Arsenal och Wigan på Emirates Stadium. CL-plats och Nedflyttning står på spel för dessa båda lage...
Läs mer

M#229;ndag 13 maj 2013 Montlauzun - Durforthellip;

Måndag 13 maj 2013 Montlauzun - Durfort Lacapalette (18,5 km) Klarblå himmel, ett kvardröjande stråk av dimma längst ner i dalen. Vid utsikt från mitt fönster p...
Läs mer

Facebook uppdatering igår 13/5

Hej, nu råkade jag precis trycka uppdatera igen men om någon på detta forum gjorde facebook-uppdateringen som kom igår men inte gjort den nya som kom idag så kan man se lite...
Läs mer

På bussen till skolan

Sitter på bussen nu! Är hur glad som helst! Igår fick jag en iPhone 5 :D typ dör vad glad jag är hahaha.. Men aa, glömde mina idrotts kläder.. Kom på det n2...
Läs mer

Hörlurar PMX 685i Sports Adidas

PMX 685i Sports Adidas från Sennheiser, med neckband, sitter säkert när du  tränar, och kan även anpassas till din cykelhjälm under tuffa mountainbikepass. De...
Läs mer

på väg

Hej! Ville bara berätta att jag inom en liten tid tänkte fixa bloggen och börja blogga igen. Hade tänkt att gå ut och ta lite bilder nu i veckan så yezzzzz. Tänkte...
Läs mer

Kan inte kontrollera mig själv

Men jag har iaf berättat för mamma om mina planer, så jag beställde en helt ny telefon ikväll. Självklart en iPhone 5 😍 har varit förbaskat nöjd med min 4s ti...
Läs mer

Lämna till mig nu!

Idag är den andra dagen på mina skor. Dem lär komma imorron till fredag, men hoppas fan inte vill att dem ska komma nu så jag kan sätta dem fina skorna på mina fött...
Läs mer

I springtagen

Har haft ett par bra rundor sista veckan! I söndags sprang jag 5 km i Marielund och snittade 4:47 per kilometer. Och idag gjorde jag personbästa (och längsta!), sprang 12 km varav de f...
Läs mer

älskling

igår var jag på en promenad med malin och sedan gick vi till ica o köpte cola, vattenmelon och hallon. sen gick vi hem till henne och gjorde chokladmilkshake och åt de vi köp...
Läs mer

Tisdag

Både idag och igårhar vi varit och tittatefter en ny bil, dock utan resultat. Däremot följde en ny telefon med hem, en iphone 5. Kommer nog aldrig att byta från iphone d229...
Läs mer