söndag 26 maj 2013

iPhone 5 2013-05-26

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

26/5-13. ?

Hej sötnosar! Var på Pink party igår med Hedda! Det var fett awesome! Ulrik signerade mitt iPhone skal o Sean banan skrev på min arm! Eric Saade var så tråkig, visst han...
Läs mer

Urgaburga

Frågan: Vad krävs för att föra över nya musikfiler till en iphone utan att radera allt som redan finns på den? Svaret: Mer tålamod än 253 småbarnsför...
Läs mer

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

~BACK FROM HELL, TO GET REVENGE~

Shoo babees, tbx nu så ska försöka blogga lite , därför jag inte bloggat är för att hänt sjukt Mke saker kring mig och så har jag ett eget liv haha som at...
Läs mer

Svar på frågor!

Q. Gillar du någon? Isåfall vem? A. Ja, jag gillar någon. Danne. Q. Hur redigerar du dina videos, när du gör några? A. Jag använder mig utav Widows Live Movie Ma...
Läs mer

En grymt bra helg...

...har det varit! Mycket tid med både familj och träning :). Lördagen rivstartade med en löprunda med Marathon-Åke. Vi stack hemifrån vid 8 och sprang upp till Gullmarsp...
Läs mer

Brickprojekt och rabarberblom

Ikväll har jag fortsatt mitt brickprojekt. Ett sista lager färg är nu påpenslat. Det är lång torktid, omkring 16 timmar vill jag minnas, så det helt färdiga re...
Läs mer

Söndag 26/5

Fick inte sova länge idag, mamma väckte mig 09.30.. -.- VA AS TRÖTT SEDAN IGÅR.. Sandra körde slut i huvet på mig :´D....  På förmiddagen så 2...
Läs mer

T A G

1. Har du ett smeknamn?   Ja, Ica. 2.Vad är ditt favoritämne i skolan? Bild. 3.Favorit dricka?  Massor. 4.Favorit låt just nu? Everytime we toutch...
Läs mer

Tävla om en valfri väska från Tirapunji.

Jag kan med största glädjen berätta att nu har en av er chansen att vinna en valfri väska från Tirapunji. Garanterat att ni hittar er en favorit där och absolut att somm...
Läs mer