fredag 3 maj 2013

iPhone 5 2013-05-03

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Uppdatering- plugg, träning kost

Hej! Nu var det länge sedan jag skrev något på denna bloggen. Sedan sist, då jag fortfarande bodde i Schweiz har det hänt en hel del. Jag har flyttat tillbaka till Sverige i...
Läs mer

IOS 6.1.4 släppt till Iphone 5

Apple har släppt en minimal uppdatering av IOS, som endast riktar sig till användare av Iphone 5. a href="/artikel/4041-ios-614-slappt-till-iphone-5"Läs hela artikeln hä...
Läs mer

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

Kameran i iPhone 5 vs Galaxy S4, HTC One Lumia 920

url=http://connect.dpreview.com/post/9219904986/shootout-samsunggalaxys4-vs-htcone-vs-iphone5-vs-lumia920DP Review/url har testat och jämfört bildkvaliteten hos iPhone 5, Samsung Galaxy S4,...
Läs mer

Syster, Valborg och Vår!

Snart är även denna vecka slut. Helvete vad fort tiden går nu!Andréa kom till mig i måndags runt 15 och ska stanna i en vecka. Så måndagen fick bli en lugn såd...
Läs mer

Hahah jadu...

Hejhej Är just nu trött på allt... Vet inte varför :( Barar är trött på allt... Aja. Men har iallafall vari tmed Elin och Samuel idag, elle ah typ :P Träf...
Läs mer

Little Mix novell nr 3/50

Hej! Jag ville skriva igen nu... Mån det var någon tjej som undrar hur jag hade lust att skriva många noveller och det är för att jag brukar ha mycket fritid förstå...
Läs mer

Spanska Tapas

Tapas är fantastiskt gott. Spanska Tapas med mycket vitlök och olivolja som huvudsmaksättare. Ost och Charkuterier. Fantastiskt mysigt att bara sitta och plocka ! I glaset givetvis ett...
Läs mer

iOS uppdateras till 6.1.4

Apple har släppt en ny version av iOS - en version enbart för iPhone 5. Förutom generella buggfixar så innehåller versionen en uppdaterad ljudprofil för högtalarfu...
Läs mer

One Love del 2

Repris från del 1: OH GASH! Hon var ju ur snygg! Jag gick dit och satt mig ner. Jasmine: Hej! ------------------------------------------------------- One love del 2! Jag: ehh.. Hej. Jasm...
Läs mer

GLAD!

Hej Idag var jag i skolan och det var sådär idag! Men när jag kom hem hoppade jag studsmatta. Efter att mamma kom hem så åkte vi till Elgiganten och jag fick en vit iPhone...
Läs mer

Division 1 Ponny Allsvenskan omgång 1

Hej! Idag klev jag upp klockan 5.00 för att åka på tävling i Mora.  Det var första omgången i division 1 som råkade hamna på en fredag. Det gjor...
Läs mer