tisdag 21 maj 2013

iPhone 5 2013-05-21

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Skänker bort

YES!  Äntligen så har min Iphone 5 kommit så att nu skäner jag bort min Iphone 4 till mamma som har tjötat länge på att hon vill ha en Iphone.  Och...
Läs mer

WOOPWOOP

Innan idag va jag och Nathalie på arbetsinformation och fick hem papper som vi ska fylla i inför sommarjobbet, längtar tills jag får träffa alla igen !(praktiserade 5 veckor...
Läs mer

träningsnarkomanen i mig har panik .

Mobben har inte startat än så de är helt klart. En iphone 5 ska beställas eller köpas i morgon och de känns väl sisådär, ville inte lägga pengar p2...
Läs mer

20 frågor

1. Vad heter du? Linnea Persson 2. Hur gammal är du? 16 år 3. Vart bor du? landskrona 4. Hårfärg? blond 5. Ögonfärg? typ blåa, varierar med ljusa och m2...
Läs mer

GRYM DAG

Skoldagen har varit helt 'awesome', började med att vi hade håltimme från ca. 08.45 - 11.30, sen NO å rast i 35 min, å så kollade vi på Avatar hela bild lek...
Läs mer

Long time no see.

Vem? Vem sov du hos senast? - Hoffe. Vem tror du tänker på dig just nu? - Jadu, kanske någon av alla pojkar som börjat höra av sig? Singel Mikki är poppis...
Läs mer

Cp till Iphone

Efter skolan följde Linus med mig hem. Så mysigt. Har ätit lite middag, duschat och målat tånaglarna. Ska vara barfota imorgon i skolan. Undra hur fan det går...
Läs mer

Vit eller svart?

Jag funderar på att köpa en ny iPhone.. Gahaha! Jag köpte ju en vit iPhone 5 för 2 veckor sedan, men jag saknar min svarta iPhone 5, så jag ska nog köpa en till svart iP...
Läs mer

konfabilder

jag har inte bloggat så mycket för jag har varit upptagen men här kommer det bilder från konfan. och jag fick pengar, navelpirecingar, iphone 5 och massa annat och så f229...
Läs mer

Måndags och tisdagsmys?

I går förmiddag var det fantastiskt väder och vi var ute i t-shirt på jobbet, innan regnet och åskan kom...då tog jag denna bilden: Något helt annat: Fredagsmys...
Läs mer