onsdag 2 oktober 2013

iPhone 5 2013-10-02

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Dag 1 - En bild på dig + 10 fakta?

1. Jag har färgat håret cirka 10-11 gånger och färgerna jag haft då var blont, svart och olika nyanser av brun. 2. Jag har bara 10 vänner jag verkligen litar p22...
Läs mer

HAHAHHAA

Idag var jag verkligen ett perfekt exemplar på en riktigt "dum-blondin"...... På kryssningen tog någon min iphone 5 laddare(?) (och min jäkla 500 lapp?!??) iallafall....
Läs mer

About Me Tag.

1. Har du ett smeknamn? Japp Linch, Linn eller Linnet brukar jag kallas för. 2. Favorit ämne i skolan? Hemkunskap tror jag, men har inte haft det än men tror det kommer vara mitt favo...
Läs mer

50 frågar, 50 svar.

Godkväll alla kompisar! Ligger i sängen och pillar på min iPhone som vanligt, är lite kär i den hihi  Imorgon ringer klockan 05.15 för att sedan bege sig av till St...
Läs mer

Nya Iphone-modellerna dyker upp i Sverige – 99mac

MobilNya Iphone-modellerna dyker upp i Sverige99macIphone 5C 16 gigabyte kostar omkring 6 000 kronor, vilket kan jämföras med den förra toppmodellen Iphone 5 som fortfarande säljs...
Läs mer

Morgonbiceps

En bild från imorse: 30 minuter cross 5 minuter mage 5 minuter foto-trams Typiskt bra onsdagsmorgon! - Em bloggar i iPhone!
Läs mer

SVAR

Vad har du för vagn / ska köpa? Jag har en emmaljunga city cross tror jag den heter.  Helt ny eller begagnad? Hely ny. Har du nått begagnat åt ditt barn? Nej....
Läs mer

GLÖMDE VISST BORT BLOGGEN..

Har haft så himla mycket annat för mig, ber om ursäkt! Men nu är jag tillbaka, starkare än någonsin  Bokade precis en resa till Stockholm för shopping med...
Läs mer

Symaskin och kanelkaffe.

Medan lilla loppan har pysslat med sitt, så tog jag fram symaskinen och gjorde några till mobilfodral, kokade även de underbara kanelkaffet i en stor jäkla mugg! Satte även...
Läs mer

Vi testar: Kameran i nya Iphone

Kameran i Iphone 5s har fortfarande 8 megapixel, men ska ändå fått flera uppdateringar jämfört med föregångaren. Vi har tagit bilder med Iphone 5s, Iphone 5 och nya...
Läs mer

hmm

såg precis den här bilden på fb..ganska intressant. Jag tror på kärlek! men den texten va fin på nåt sätt, enlightening(om det stavas så). Bara fick den...
Läs mer

Something about me

Something about me 1. Hur gammal är du om fem år? 21 år 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Erica Hannott  Ebba Hult 3. Hur lång är du? 1.76 4...
Läs mer

"I DRINK TOO MUCH. THE LAST TIME I GAVE A URINE SAMPLE IT HAD AN OLIVE IN IT."

iPhone 5/Instagram   This is how I spent my Wednesday evening. With my lovely people, on a retro basement bar in Shoreditch, drinking wine and eating bagels and cronuts (?!) and then walking thr...
Läs mer

Lite frågor

1. Vad heter du? Erika Löfstrand 2. Hur gammal är du? 17 3. Vart bor du? En bit utanför Kalmar 4. Hårfärg? Mörkbrunt 5. Ögonfärg? Blå 6. Hur lång ...
Läs mer

50 questions

1. Vad heter du? Ebba 2. Hur gammal är du? 17 3. Vart bor du? Kalmar 4. Hårfärg? Blond (konstigt de kändes..höhö) 5. Ögonfärg? grön 6. Hur lång...
Läs mer

Vem är Pebbles Jimsdotter?

Ni har säkert fått en uppfattning om mig men jag tänkte skriva lite om min bakgrund eller vad man ska kalla det... Vi börjar väl från början. Jag föddes 12...
Läs mer