onsdag 9 oktober 2013

iPhone 5 2013-10-09

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Din Världsbild

Ju tidigare i ditt liv du inser att du lever efter en världsbild som inte är sann desto lyckligare kommer du att bli. Vad är en världsbild? En världsbild är den statis...
Läs mer

svar på tal

har du iphone 5 eller 4-iphone 4 vem var senaste personen du hade ett förhållade med ?????-en i min klass vilken är din favorit film -teletubbies Har du någonsin rökt-Nej...
Läs mer

Super nöjd

Äntligen har jag skaffat mig en ny mobil iphone 4 S, den gamla ska skickas till Afrika. Fast var mer sugen på iphone 5 men den får bli nästa gång. Gud vad det känns unde...
Läs mer

Mitt stressiga liv

Jag hade en underbar helg med Thomas som hade köpt ansiktskräm åt mig från bodyshop som luktar himmelskt och ger ordentligt med fukt. Han kan nog med presenter fast han inte allti...
Läs mer

De svenska priserna för iPhone 5S och iPhone 5C

Här är de rekommenderade priserna för iPhone 5S och iPhone 5C i Sverige. Idag stod det klart att vi inte behöver vänta ända till kyliga december för att...
Läs mer

Datum klart för nya Iphone – Svenska Dagbladet

MobilDatum klart för nya IphoneSvenska Dagbladet5S är den dyrare varianten, medan den lite billigare 5C kommer att ersätta Iphone 5 i butikerna. Många hade spekulerat i att Iphone...
Läs mer

Nya Iphones till Sverige 25 oktober

Iphone 5S och Iphone 5C kommer att börja säljas i Sverige fredagen den 25 oktober. 5S kommer att kosta från 6 295 kronor för 16 GB-modellen upp till 8 295 kronor för 64GB-mod...
Läs mer

iPhone 5S och 5C kommer till Sverige 25 oktober

Då var det klart. Apple meddelar i ett pressmeddelande att nya iPhone 5S och 5C kommer att släppas i Sverige om två veckor (den 25 oktober). Nu vet vi även de svenska prisern...
Läs mer

bby's

Hej allesammans! Är riktigt glad för att genomgå den djävulska veckan i månaden, om ni fattar vad jag menar.   Just nu sitter jag hemma hos Ebba, dricker Citron och Lime...
Läs mer

Frågor

1. Hur gammal är du? 18 år. 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Ingen än faktiskt 3. Hur lång är du? 1.61 4. Vilken är den senaste filmen du sett? Th...
Läs mer

Tattar från Karro

Har inget bättre för mig när jag ligger hemma sjuk så kan lika gärna göra en tråkig bajslista. 1.Vad heter du? - Jessica 2.Hur gammal är du? - 16 3.Vart bor...
Läs mer

Shantae Risky's Revenge - iOS recension

Titel: Shantae Risky's Revenge Utvecklare: WayForward Format: iOS Genre: Plattform Releasedatum: 2011 Svårighetsgrad: Normal Spenderad tid: +5 timmar Snittbetyg internationellt: 83% Ga...
Läs mer

Q - A

Såg dig i gymnasiemässan :) har du tänkt på vilket gymnasium du vill välja och vilka du tycker var bra? - Du skulle kommit fram!! Ja gud ja. Har tänkt så mycket p...
Läs mer

Kom och hämta mig i leopardbilen

Alltså hahah, face-timear med Samira. Vi båda har haft iPhone i 1,5 år men har upptäckt det nu, det är ju gratis och allt haha. Idag har jag inte gjort så mycket blev as...
Läs mer

Massa text men kan ej lägga ut några bilder...

Har inte kunnat uppdatera något idag gör mobilen har inte funkat tycker det är så tråkigt att blogga frön datorn. Hursomhelst har vi passat Elsa idag. Eller hon ko...
Läs mer

NY MOBIL

Har inte vart så uppdaterad på bloggen nu för det har hänt massor av saker. Har haft mycket i skolan, skadat ryggen igen men den här gången är det mycket värr...
Läs mer

LIST

(En all time favoritare till bild)      De 3 senaste köpen jag gjort är;  Senaste Vogue åt mig själv och ett armband och en bok åt Oliver. Den störst...
Läs mer

100 Questions about me

1. Hur gammal är du om fem år?  24 år och 7 månader.. Fan börjar bli gammal  2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Maria Ella. 3. Hur...
Läs mer

Nya funktioner på min blogg, och om bloggverktyg

Min tanke med min bloggdesign är att den inte ska vara alltför olik hur bloggarna såg ut 2007, när jag började läsa och följa bloggar på allvar. Då var de...
Läs mer

Yoo, 100 fråger jao

Sitter här i min säng, vart på typ en lektion i skolan idag. Dra åt helvete vad onödigt det var att åka in. Men ja, tagga att Jinx släpps om 4 h, o jag lär sov...
Läs mer

Marknad.

HEEEEEJ 
 började prao 10 till 4 som vanligt sen så kom Mattheus, Jonte och Tova o mötte mig vid Orion, drog t mig fixade mig o bytte om sen så mötte vi upp rani oså, s...
Läs mer