söndag 20 oktober 2013

iPhone 5 2013-10-20

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Lär känna mig

LÄR KÄNNA MIG PÅ 50 SNABBA! DÅ KÖR VI! 
 1. Vad är ditt fullständiga namn? Olivia Elisabeth Rebecca Backman 
 2. Hur gammal är du? 16, fyller år i Ap...
Läs mer

Mobilen inlämnad

Som sagt, lämnade in mobilen idag då, han som tog in den hade en vääldigt snygg mage! Well, ja. Han såg att det var nått fel, men de är inte säkert att dem g...
Läs mer

50 saker om mig

Nu ska ni få veta 50 saker om mig som ni kanske inte visste 1. Jag har 2 mellan namn Sofia efter en släkting och Marie efter min mamma 2. jag har 3 storlekar på skor beroende på...
Läs mer

Måndag igen..

Har precis satt mig i sängen, bara bytt om till myskläder men inte tagit bort smink och så än. Iaf har jag haft en mysig dag, när vi kom ner så fikade vi lite och satt...
Läs mer

Minusgrader idag

I morse var det 3 minusgrader när vi skulle ut, brrr. Det var polarna Jesper och Björn som ville fiska lite gädda och gös i Stockholms södra skärgård. Vi börj...
Läs mer

Hej alla.

Hej jag bloggar nu från min nya iphone 5 jag är så glad att jag har den nu. Jag har franskt och svenskt tangentbord på för jag brular göra glosor på telefånen...
Läs mer

Vad fan är lycka ens?

Jag kan sitta i dagar och försöka fatta vad andra vill att min lycka ska vara. Alla dessa normer om att lycka är när du får en splitter ny iPhone 5 i födelsedagspresent...
Läs mer

30 saker ni kanske inte visste om mig

Jag älskar att köpa skor. Vinter är den bästa årstiden. Kemi är de roligaste no:ämnet. Tycker victoria secret påsarna är sjukt fina. Älskar leopard o...
Läs mer

Bilder....

Hej! Ska fixa med massa bilder nu. Vi fotade med min mobil. Herregud asså, så sjuuuukt bra bilder det blev. Inte behöver man nån systemkamera när man har en iPhone 5 inte! Ne...
Läs mer

LG G2 vs. iPhone 5 Speedtest (Video)

Jag gjorde tidigare ett hastighets test mellan LG G2 och Samsung Galaxy S3 där G2 klassade ut S3 ganska så rejält, dock ingen större överrankning då S3 har funnits ett b...
Läs mer