tisdag 22 oktober 2013

iPhone 5 2013-10-22

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Gratis samtal, sms, surf i 30 dagar

Höjdpunkter Hallon Kontantkort Liten i 30 dagarAntal samtal som ingår: 60Antal SMS/MMS som ingår: 5 000Datamängd som ingår: 0,5GBSamma priser som för abonnemangFast pris...
Läs mer

sidecut

idag har jag fått gjort en sidecut och är väldigt nöjd över resultatet!  det va julia som fick leka frissa       ursäkta den dåliga bilden me...
Läs mer

Nail tutorial

Idag gjorde jag dom här naglarna. Tänkte vissa hur man gör steg för steg och vad man behöver. Bilderna blir inte så bra eftersom jag tar med min Iphone men man ser i al...
Läs mer

7 things about meee

- Jag har dansat sen jag var 4år med uppehåll - Jag hade jätte dåligt självförtrående på mellanstadiet - Jag tog inte skolan seriöst i 7an - Är fet...
Läs mer

Ny mobil

Fick precis min iPhone 5 nu så nu har jag äntligen en mobil igen! Klarade mig i en vecka, har känt mig helt lost utan min mobil haha! Blir mer inlägg nu när jag slipper logga...
Läs mer

Här är nya iPad Air - släpps i Sverige 1:a november

Nya iPad 5 (går numera under namnet Air, likt MacBook Air) ser ut som dagens iPad mini. iPad Air kommer vara både tunnare och lättare. Hela tjugo procent tunnare än föreg22...
Läs mer

Norrbyströmmen hösten 2013

Som nybliven 40-åring fick jag uppleva mitt livs andra pass med ett flugspö i handen. Då mitt allra första pass skedde för över 10 år sedan, så räknar jag...
Läs mer

Coolt tangentbord! till iphone 5! Synd inte till 4an D:

Vill haa! Seriöst så jävla cool! :o :pp Vill haaaa! http://www.mytrendyphone.se/shop/iphone-5-bluetooth-90696p.html?utm_source=criteo Fast synd.. att det är till iphone 5!
Läs mer

New headphones

I söndags vann jag en tävling på Elsas blogg och fick välja ett par hörlurar från InEarlurar.se. Blev hur glad som helst eftersom jag har haft mina gamla hörlurar i...
Läs mer

产品需求分析与需求管理

产品需求分析与需求管理 培训时间:2013年10月24-25上海、10月28-29北京、10月31-11月1深圳 培训对象:企业CEO/总经理、研发总监、研发经理/项目经理/技术经理/产品经理、产品规划专家等 培训费用:2800元/1人| 4300元/2人(含资料费、午餐、茶点、发票等) 报名热线:400-633-0030   深圳/市场部:0755-6128 2649 刘小姐 上...
Läs mer

Tävla och vinn: En smartphone / iPhone 5C från RebelWalls

Den här veckan har tävlingen ett lite annorlunda upplägg, och pris. I samarbete med tapetföretaget Rebel Walls har du chans att vinna en ny mobiltelefon! Uppgiften går ut p...
Läs mer

Get the bigger picture please!

Under tisdagen gjorde jag inlägget om priset på handarbetat. Så klart blev det skitfel och jag tog fel timesheet (arbetstidsapp). Jag tog den som var på på min iPad som g...
Läs mer

Vågen rullar in

Just nu tickar den liggande stapeln på. För varje sekund fylls den lite mer av den blå färgen. Japp, OS X Mavericks är på väg hem till mig! Faktum är att jag...
Läs mer

Apple tillkännager ny ”tunnare” iPad Air

Under Apple’s keynote idag i Kalifornien tillkännagav företaget nästa generations supertunna surfplatta. iPad Air är bara 7,5 mm tjock (20 procent tunnare än tidigare) och v...
Läs mer

Bilder på mig

Här har ni lite bilder på mig! Jag har dock mörkare hår nu och inte en svart iphone 4, utan en vit iphone 5 haha ;) så att ni vet liksom. Jag tar aldrig bilder på mig sj...
Läs mer