onsdag 23 oktober 2013

iPhone 5 2013-10-23

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Skola snart:)

Nu drar vi till skolan! Ska först möta upp Felicia o sen gå till skolan. 
 Ha en bra dag allihopa:) ps. Har fått en IPHONE 5😚
Läs mer

Överlägsen kameramobil

41 megapixel i en mobilkamera. Det lät först som ett skämt. Men Nokias Lumia 1020 är inte en skrytmobil med onödigt mycket prestanda utan en smart pryl. Jag kan zooma utan at...
Läs mer

iPhone5s 5c

Allvarligt dom är typ helt lika dana?! Jag fattar inte. iPhone 4 och 4s är och sen nästan exakt lika dana ut. Och nu iPhone 5 ,5s och 5c. Det ända är bara (tycker jag) att do...
Läs mer

Q/A ABOUT IPHONE 5

Har ju fått en hel del frågor angående min nya mobil, Iphone5. Om jag ska vara helt ärlig så är det nog världens bästa mobil jag någonsin har haft, efter...
Läs mer

75 questions

1. Hur gammal är du om fem år? - 21 år 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? -Benedicte 3. Vilken är den senaste filmen du sett? -Kom ärligt talat inte ih...
Läs mer

Living om the edge

Här om dagen klagade jag på min mobil som utan anledning dog på 60%. Idag leker den med mig igen. Gick hemifrån för ca 15 minuter sedan och då hade jag 58%, efter 5 minu...
Läs mer

in case of...

Massor av underbara Avanna/egendesignade skal till Iphone 4/4S och Iphone 5 som ska iväg till nya ägare. Även en butik här i Tidaholm ska ta in mina mobilskal.
Läs mer

Apple säljer fortfarande iPad mini och iPad 2

När Apple släpper nya produkter brukar en eller ett flertal äldre modeller få säga tack och adjö för en trogen tjänst på butikshyllorna. Dock verkar vissa...
Läs mer

HTC One Max

Note serien från Samsung har vart regerande bland de såkallade phabletarna sen de kom. LG har försökt lite smått men inte i Europa, en som nu försöker i Europa 22...
Läs mer

Apple lanserar iPhone 5S och billigare 5C

iPhone 5c kommer i fem olika färger och kostar från 5 295 kr. Lite drygt ett år efter att Apple lanserade iPhone 5 släpps nu på fredag (25/10) de nya modellerna iPhone 5c so...
Läs mer

AnkiDrive kör i åttor runt andra bilbanor

Känner du dig lite för gammal för Scalectrix bilbanor men saknar de riktiga bilarna när du kör Real Racing på din Ipad?? Då kommer du att älska AnkiDrive som k...
Läs mer

Bilden sa allt.

Sitter på svenskan medan alla skrattar själv fattar man inget av skämtet läran säger.. Haha iallafall bilden som ni ser sa absolut allt! Aja iPhone 5s kommer ut om en v...
Läs mer

10-1 saker om mig.

En lista i brist på bloggmaterial. Har bara resan och Breaking Bad i huvudet (är inne på se05 nuuuuu!!!!!!) 10 saker jag skulle vilja göra innan jag dör: Se/åka till v...
Läs mer

Yaaay

Fick tillbaka min älskade iPhone 5 tidigare idag, såååå skönt!!! Hihi
Läs mer

snart på banan igen

Har nu varit och hämtat ut min nya iphone, alltså min 4:e iphone på ett och ett halvt år. Jag hade en iphone hos min pappa när jag bodde där men hade den bara i drygt 5...
Läs mer

It's gonna be OK.

Heeeej! Sitter i soffan i rummet och lyssnar på favoritlåten. Tänker på allt möjligt, får min älskade...
Läs mer

woohh

såg just pll halloween episode, skitbra men nu måste jag vänta till 7 januari tills pll börjar komma igen :( nää yyh. fick också hem mitt simkort idag så har i...
Läs mer

iPhone5s 5c

Allvarligt dom är typ helt lika dana?! Jag fattar inte. iPhone 4 och 4s är och sen nästan exakt lika dana ut. Och nu iPhone 5 ,5s och 5c. Det ända är bara (tycker jag) att do...
Läs mer