torsdag 17 oktober 2013

iPhone 5 2013-10-17

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Extremt långsam wifi med Comhem netgear CG3700 + airport extreme

Jag ställde in min netgear från comhem på att enbart agera modem, dvs slog av router-delen. Sedan kopplade jag in min airport extreme via kabel och anslöt alla övriga enheter...
Läs mer

move bitch get out the way.

Sitter och smsar lite med folk, kan fortfarande inte somna.. Och min iphone laddare har gått sönder, så måste be mamma beställa en ny i morgon. Och har bara 19%.. Och efterso...
Läs mer

ȥ ɡ ҥå 嵭 ȥ ɥե ý Ϣ

ѥ Υե ƥ 饦 ɾ Υ 饤 ȥ졼 Хå åפ 줬 ʤ 饯 饦 ɤ Ѥ Ƥ ? ƤΥե 饦 ɾ ݴɤ Ƥ С 졢 ѥ 줿 ꡢ դ HDD 줿 ꤷ Ƥ ե ϼ 롣 ä ꤷ ӥ Ȥ Բķ ξ ꥢ Ǥ С ե ΥХå åפ Ȥ Ϥ Ȥ 갷 Backblaze ʤ顢1 332.5 ߡ 1 11 ߡ Τ 롢 Υ 饤 ȥ졼 Ӥ Ƥ ӥ Ȥ Ƥμ...
Läs mer

15 dagars godnatt

Hej snyggingar! Jag tänkte ta och prova en grej som kanske får mig att hålla igång bloggandet lite mer och som faktiskt får mig att blogga varje dag. Eller.. Så är...
Läs mer

50 saker om mig

1. Vad heter du? Sandra 2. Hur gammal är du? 15 och 11 månader 3. Vart bor du? Tynnered 4. Hårfärg? Mörk brunt 5. Ögonfärg? Blå/Grön 6. Hur lång 2...
Läs mer

SÅN JÄVLA OTUR!

fått min iphone 5 men inget SIM-kort . Oh, jag är ju sämts. Så nu får man ju vänta troligen till Måndag .. hahah 😂 Ska ringa imon innan jag går till skolan o...
Läs mer

Svar på frågor

När ska Adelina börja på dagis? Ska du börja plugga igen då? Vill du ha fler barn snart? Ska ni flytta till något större? Ska ni skaffa något husdjur? Du...
Läs mer

Hur lagrar iTunes filer

Hej ! sitter på en MacBook, OSX 10.8.5 och använder iTunes 11.1.1 Jag har musik-album i Biblioteket och på "spellistor" Betyder detta att dubletter lagras på härddi...
Läs mer

Nytt

Gick spontan och köpte en IPhone 5 för börja bli trött på min surfplatta och för jag tappade plattan i marken idag ute, så iPhone 5 passa mig lagomt. Köpte 2...
Läs mer

frågor, again / hanna

har verkligen inget liv för tillfället, orkar inte hah.. Var är du född? Kalmar Hur gammal är du? 16 ,5 Vem är du? en glad tjej eller nåt Vad vill du bli när...
Läs mer