tisdag 29 oktober 2013

iPhone 5 2013-10-29

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Dag 5 LCD (år 2013)

Det går bra, fyra dagar är avklarade utan direkt större hunger eller ångest:) Vägde mig på dag 4 = -3 kg Dessa 3 kg räknar jag med att gå upp sen när j...
Läs mer

Apple presenterar fjärde kvartalets resultat

Fjärde kvartalsrapporten från Apple visar stark försäljning av iPhone, men lägre vinst i jämförelse med samma kvartal från i fjol.  Apple presenterade un...
Läs mer

Kate spade pra iPhone 5??! TEM SIM SINHÔ! R$45

via Instagram http://instagram.com/p/gCdAR2mX4X/
Läs mer

Planering för veckan

Hej igen! Just nu kollar jag på pretty little liars. Anahita smsa mig kolla om jag ville träffa henne Patricia det blev ett kanske, är ju förkyld så vet int...
Läs mer

hello hello

Just nu sitter jag och smsar med Jennifer. SKa sälja ett mobil skal till henne med One Direction. Beshöver inte det då jag har iphone 5 nu och inte 4S.  Finns typ ingenitng p22...
Läs mer

New

Hej! Var i Jönköping idag för att pappa skulle köpa en ny telefon.. Så nu är jag jätte avundsjuk på att han har en iPhone 5 s.. Men jag fick ju lite med s229...
Läs mer

Lära känna mig...(fortsättning)

Tänkte lista ut lite saker som jag/vi inte klarar oss utan och de saker som är 'livsviktiga' för mig/oss. Såklart vi skulle klara oss utan dem men det bor nog en liten mat...
Läs mer

Rubrik saknas

såå.. tjoo igen! xD som sagt i de förra inlägget, tänkte ja skriva lite fakta om mig. ;D så här kmr de! xD 1. mitt namn e william andersson. men kalla mig wille....
Läs mer

En besvikelse

Hej som ni kanske vet har vi vart på Ullared idag. Det var jätte kul men det var as stressigt och skit mycket folk! Men jag köpte för 300-400 kr till mig och så köpte ja...
Läs mer

Lite avis

Mårthen har precis fått hem sin iPhone 5S, fy fan vad snygg den är!5'an i sig är ju lättare, men S har ju så snygg design i silver eller guld. Samt att denna har en...
Läs mer

Let's do this

Fick hem den här skönheten idag. Har ju haft min 4:a väldigt länge nu. Den är nog inne på sitt fjärde år och den är sååååå seg, s...
Läs mer

Näst sista dagen

Hejsan! Om ni läste rubrikens så ser ni att det är näst sista dagen i USA. Nu när jag är borta så har ju jag inte kunnat lägga så lång tid på bl...
Läs mer

Kommentarer till Apples rapport

Ibland är det bättre att stanna upp och fundera lite över det faktum att Apple fortsätter att helt dominera de två största och snabbast växande "dator-produkts...
Läs mer

Sängen

Hemma i Stockholm igen då!! Idag träffade jag Jennie, gick lite på stan och åt frusen Yougurt. Om nom nom. Hittade massa coola grejer på Urban, spec skalet för iPhone...
Läs mer

Svårt att välja...

För ett BRA tag sedan såg jag att CaseApp ÄNTLIGEN börjat sälja "skins" och inte bara vanliga skal. Tidigare så "köpte" jag från en si...
Läs mer

at Chancery Lane

iPhone 5/Instagram   Ointressant bild, men det hör väl kanske till en ointressant dag? Idag hade jag inga föreläsningar så jag spenderade dagen på Starbucks med en...
Läs mer

Paus i godisätandet

Jag tar en liten paus i godisätandet för ett blogginlägg. Hoppas det inte kommer så många barn och knackar på imorgon, det börjar nämligen sina i godispås...
Läs mer

ÄNTLIGEN!!

Vad har du på dig? Svart byxdress, skjorta me fjädrar å lång svart köfta + asfula trosor och lila strumper.     Hur mår du? Bra, tillfreds, lugn inför fra...
Läs mer

IPHONE 5S

idag så gick mamma och jag och köpte varsin ny mobil, det blev iPhone 5S! Eftersom att min iPhone 4s har jag pajat 5 gånger nu, och nu blev den helt cp så jag fick en ny! 😘✌️
Läs mer

23 saker ni kanske inte visste om mig

Hej! Idag har jag hämtat mina glasögon, varit hos tandläkaren och köpt reflexer till Gjosta i rosa. Hur sött? Ska köpa en rosa reflex väst till mig så att vi m...
Läs mer