söndag 27 oktober 2013

iPhone 5 2013-10-27

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Silver and little gold and lovely black

1. - 2. - 3. - 4. - 5. - 6. - 7. - 8. En hemsida som har grymma smycken och accessoarer är Divine by Johanna! Jag är helt förälskad i örnhalsbandet, solglasögonen o...
Läs mer

I'm sure you've heard it all before

iPhone 5/Instagram (right now)   Sena kvällar och  ruskigt väder, längtan och nostalgi. Det är aldrig en bra kombination, speciellt inte när  man sitter ...
Läs mer

we will collide..

tagit hand om min busiga kusin hela dagen så är helt död... den tjejen har energi asåå...!! lillsis är nu klar på sjukhuset, tur de gick bra! hästsporten 228...
Läs mer

MEMORIES

Pictures from the last 2,5 years Inte trodde jag att sortering av bilder synk av ny iPhone kunde orsaka sånna känslor! När mobilbilderna från de senaste åren bläd...
Läs mer

Förlååååt!

Förlåt verkligen för världens sämsta uppdatering dom senaste dagarna, det blev ju så att jag fick min iPhone 5, men kunde inte börja använda den eftersom jag i...
Läs mer

Hej! (dålig fantasi)

I fredags var mamma och jag i Norrköping och shoppade lite. Elvis tar ersättning så himla bra, så jag ammade innan vi åkte och så gav Roine honom lite ersättning n...
Läs mer

Min mobil

Min mobil har pajat.. Jag kommer inte kunna blogga från min mobil förns jag har en ny vilket typ blir imorn eller nåt.. Jag kanske kanske får en iPhone 5 imorn för min mobi...
Läs mer

från lördagen

Söndag. Idag är dagen då man helt enkelt bara sover, äter och kollar på film. Inget mer, inget mindre. Såååå skönt! Ska fortsätta mitt filmtitta...
Läs mer

Q/A

Dina 5 bästa tjej kompisar?  - Ida, cassandra, hadishka, carianne malin Dina 5 bästa killkompisar? - Emil, jesper alex Vad har du för planer på höstlovet?1...
Läs mer