tisdag 8 oktober 2013

iPhone 5 2013-10-08

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Nya Ipads presenteras 22 oktober

Det ser ut som Apple planerar att visa upp Ipad 5 och Ipad Mini 2 på ett event den 22 oktober. Både ska enligt uppgift komma med den nya 64-bitars A7-processorn som sitter i Iphone 5S. Den...
Läs mer

Löv is in the air hos både Leo Vegas och Mr Green

Dom säger att det är brittsommar nu vilket ska innebära lite extra värme efter att det varit kallt en tid, ja helst i samband med att Britta har namnsdag vilket hon hade igår...
Läs mer

Samsung Galaxy S4.

Igår fick jag hem min nya telefon, en Samsung Galaxy S4, så igår sa jag Hejdå till min iphone 5 ;) den är inte direkt svår att förstå eller något! om ett...
Läs mer

Last week

Förra veckan var en ganska fullspäckad vecka, så tänkte visa er hur den var genom min iPhone 1. Chinagirl shoes hade ett event som jag, Melina och Sanja gick på. Massa f...
Läs mer

Dagens MMA Pass

Nog bränner 1,5h MMA mer energi än 45 min PW. Kul träning idag igen! Jobbigt som bara den! Här de jag tränar med på Fitnesskonpaniet i Eksjö :) kom å va med!...
Läs mer

Gosekaniner och mobiler, vad kan du om det kinesiska mobila uppstickarföretaget Xiaomi?

Bilden är klickbar. Mobilmarknaden har hittills dominerats av USA, EU och Sydkorea. Det är också viktigt att påpeka att mobilfabrikörer som den Taiwanesiska Foxconn med fabr...
Läs mer

today

Hello puppies. This is me today! All of it (skirt, shirt and necklace) is from Zara. I didn't actually mean for that to happen, I only realized afterwards hehe. Anyway, I can't get enough of...
Läs mer

orkar inte mer. lurad igen...skade varning i slutet

åter lurad, hur orkar man. skickar min mobil får tillbaka en stulen, hotar med polisanmälan, får tillbaka mobilen på posten, kollar att allt är som det ska. sen skickar...
Läs mer