söndag 6 oktober 2013

iPhone 5 2013-10-06

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Helt nya Apple iPhone 5s, Apple iPhone 5c. Köp 3 och få 1 gratis

Vi är grossist av olika telefoner. Vi verkar på en stor online fri marknad för dig att köpa din telefon produkt (er). Unlocked Apple iPhone 5s 16GB Olåst Apple iPhone 5c 16...
Läs mer

GRAND THEFT AUTO V

Recension: Grand Theft Auto V Då var kanske årets, om inte denna generations, mest efterlängtade spel här. Har Rockstar förmågan att klämma ur de sista dropparna ur...
Läs mer

Q/A

Är Kevin äldre än dig? Nej, han är lika gammal som jag, alltså 98:a. Sk/vill du och din pojkvän gå på samma gymnasie? Skulle ju vara drömmen men efters...
Läs mer

routine

iPhone 5/Instagram   It's difficult to find time to blog during the weekend when all I do during my waking hours is work. Anyway, here is from today! Regent Street/Oxford Circus by my job (w...
Läs mer

CRAZYBANANASHIT

jag har insett att min senaste kyss.. var onödig jag saknar.. högstadiet jag pratar.. hela tiden typ jag skrattar.. högt och ofta haha jag tycker om.. mina...
Läs mer

Dop

Pontus sovit hela natten 20:00-06:45 wow!!! Efterlängtat. Vid 12 var vi på dop för Oskar i gribbylunds kapell. Pontus var inte alls på humör att sitta still så Mattias...
Läs mer

BAM

1: Namn? Ulrika Olga Christina Törnvall 2: Stjärntecken? Skytte 3: Tre rädslor som du har? Möss/ råttor, gamla gubbar och att folk ska "läsa" mig.  4:...
Läs mer

Tidsfördriv

Hur gammal är du? svar: 16 och 6 månader haha   Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? svar: Charles   Hur lång är du? svar: 175/176 typ   Vilke...
Läs mer