måndag 21 oktober 2013

iPhone 5 2013-10-21

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

5 snaps

iPhone 5/Instagram   This is how my Monday looked like so far! Morning tea (in my Iittala mug, the one quarter Finish in me is dancing of happiness <3), today's clothes, wisdom on one of...
Läs mer

2014

Är så taggad till 2014 vet inte varför men bara är de! Här kommer några saker ja vill jobba på. 
 •Komma i form, Ut och jogga oftare! 
 •INTE slösa onödi...
Läs mer

En ledsen Felicia..

Om ni undrar varför jag är ledsen är det för jag tappade mobilen 1. 1 jävla gång! Så jädra sur jag är!! Såklart ska det vara en IPhone 5.. Så...
Läs mer

Här e 10 saker som ja vill köpa //Jezziiehh

1. Big Eyes linser choklad Passar till vardag som fest, till cosplay, animerock, lolita, gothic, halloween, kawaii, harajaku, japanese style mm. Den kostar 229kr men de e rea på 149kr. 160...
Läs mer

Ingen mobil..

Paniken som uppstår när man fan inte har någon mobil.. I lördags när jag jobbade så skulle jag kolla vad klockan var.. Nej, för då var mobilen "död...
Läs mer

30 frågor

1. Vad heter du? Lina 2. Hur gammal är du? 16 3. Vart bor du? Linköping 4. Hårfärg? Varm brun 5. Ögonfärg? Isblå 6. Hur lång är du? Ca 171-173 7....
Läs mer

NICE COVER

Fina skal va? Jag är supernyfiken på dessa skal....särskilt "marmor-skalet" och tror att det passar perfekt till mina vita iphone. Vilket skal gillar ni mest? Tror dock dom ...
Läs mer

GALAXY

Ajgyl köpte ny mobil i lördags innan jobbet. Måste jag säga att jag blev sugen? Älskar min Iphone 4s. Bösta telefonen jag haft. Och den jag haft längst. 1.5 år...
Läs mer

Skillnaden mellan iPhone 5s och 5c

Den 25 oktober släpps iPhone 5s och 5c här i Sverige. För första gången släpps det två nya iPhone-modeller samtidigt och det är kanske inte helt självklar...
Läs mer

blabla onödigt inlägg

fick hem min iphone 5 för några dagar sen, hihi happpppy. om dedär simkortet nu skulle komma så jag kan liksom börja använda den ocksååå :D ska bli s229...
Läs mer

iPhone 5s?

Nu kommer snart den nya iPohone 5s 5c till Sverige. Funderar på att köpa en guldig 5s, fan vad snyggt!! Men grejen är att jag hade ju en iPhone 5 (som gick sönder), men den...
Läs mer

få den nya telefonen Sony Xperia Z1

4G-TÄVLING PRICKA HASTIGHETEN Phone House har just tagit fram en karta som visar hur snabb nätuppkopplingen i Stockholms tunnelbana ser ut. Hittills har vi mätt 60 stationer, men ...
Läs mer

VIKTIGT

jag tänker ta en "paus" från bloggen. Jag vet jag har inte bloggat länge! men asså jag har ingen kamera och min kamera på mobilen SUGER eftersom att jag har tappat...
Läs mer

Höstdag

I blomsteraffären som jag passerar förbi på väg hem från jobbet fanns vackra höstbuketter, rosor i olika färger.    Jag åker till Stockholm i mo...
Läs mer

Mobiler

jag ska kanske få en iPhone 5 plast.I december.
Läs mer

Untethered jailbreak för iOS 6.1.3/6.1.4 kommer allt närmare

Det har varit lite tyst kring det påstådda arbetet med ett untethered jailbreaket till iOS 6.1.3 och 6.1.4 men nu finns det en glädjande nyhet, då iH8sn0w lyckats samla in samtlig...
Läs mer

On my wishlist:

Eftersom att jag fyller år bara några dagar efter julafton så skriver jag alltid en gemensam önskelista för julafton och min födelsedag. I år står detta p229...
Läs mer

It's On My iPhone.

Mitt hår frös till is imorse.Känner ni mitt panikartade,ljudlösa skrik på hjälp eller?!   Nejmen,det är därför jag tröstar mig med olika sa...
Läs mer

50 snabba frågor

1. Vad heter du? Kathline 
 2. Hur gammal är du? 15 
 3. Vart bor du? Utanför Ängelholm 
 4. Hårfärg? Ljus brun, ska snart färga det igen till mörkbrun. 
 5. 214...
Läs mer