söndag 13 oktober 2013

iPhone 5 2013-10-13

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

100 frågor om mig!

1. Hur gammal är du om fem år? 22 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Min pappa, Ellie, Kamilla, Amanada och William 3. Hur lång är du? 163cm 4. Vilken är...
Läs mer

LG G2

LG har länge haft problem på den svenska marknaden och folk som köper LG mobiler är väldigt sällsynta. LG har nu tittat på konkurrenten Samsung som har en väld...
Läs mer

Höstdag

Efter en otroligt lugn vecka och otroligt dålig natts sömn så kände jag mig superpigg. Kände att jag svikit Jack genom de korta promenader och 30min-träningspassen han f...
Läs mer

fick välja mellan..

.. iphone 5 , 5c 5s och jag valde iphone 5 eftersom iphone 5c är plast och inte så snygg , sen iphone 5s är nästan likadan som iphone 5 fast dyrare så 'same shit, d...
Läs mer

iPhone 5

Hej! Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag! Jag har fått en iPhone 5 och har haft lite problem med att komma igång Hahah.. Jag lämnade precis in ett ekolog...
Läs mer

Frank 8 år

Idag har vi firat världens finaste Frankie boy. Och Ojojoj vad mkt fina saker han fått, alldeles för mkt fint. På bilden sitter han med handkontrollen med display till nya kon...
Läs mer

Blue Sky

- Bild tagen och redigerad av mig och min iPhone 5, lägg gärna till mig på Instagram: aasjodin och Twitter: asjodin, är en flitig uppdaterare där! ...
Läs mer

Önskelista

Det är ju faktiskt bara 2 månader kvar till jul... åh så himla mysigt. Min önskelista ser ut såhär i år:   ♦ Mörkbruna uggs ♦ Lila...
Läs mer

Helgen i bilder

Lite iphone bilder från helgen hos min syster. var ute på en skön promenad. spelade gta 5 och subway surfer på min systers ipad. gillar halloween temat haha! godiiiis.
Läs mer