torsdag 10 oktober 2013

iPhone 5 2013-10-10

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

iPhone 5S och 5C börjar säljas 25 oktober i Sverige

iPhone 5S och 5C kommer börja säljas i Sverige fredag den 25 oktober. Detta gäller både via mobiloperatörerna och Apple store. De förväntade priserna*, utan abonnem...
Läs mer

”The top five regrets of the dying”

Posted in Livet Att ha jobbat för mycket, att ha låtit sig styras av andra och att inte ha tillåtit sig att vara lycklig. Det är några av de saker döende människor...
Läs mer

10 Oktober

Oj oj oj!! Idag är det exakt en månad kvar tills jag fyller år. Som sagt så gick jag ju en iPhone 5 för nån dag sen som jag blogga om och idag har jag köpt ett ska...
Läs mer

Ny mobil om några veckor

Är så glaaaad!   I onsdags så var jag med pappa på stan och fika, samma dag så besökte vi Telia där vi fråga när nya Iphone 5S skulle släppas oc...
Läs mer

Recepttips

Från början handlade denna blogg mest om mat och bakning. Sen kom vi ifrån det lite men nu känner jag mig taggad att köra in på det spåret igen. Iallafall matv228...
Läs mer

Tänka sig!

Med lite ansträngning så kan sängen se riktigt inbjudande ut! Se skillnaden haha 
 
 Sen så kan jag även berätta att mina 3 iPhone 5 skal har anlänt!! Så sju...
Läs mer

LÅNGT INLÄGG

Förlåt för att jag inte bloggade i förr går eller igår men kan berätta lite om dagarna. I förr går som ni kanske vet fyllde jag år. Jag hade en under...
Läs mer

Tonvis med läckta Ipad 5-bilder

Det har dykt upp ett helt arkiv med snygga bilder på Ipad 5, vilket lämnar väldigt lite kvar åt fantasin.
Läs mer

here we go again

Denna dag har bestått av magont gånger sjuttioelva, 4,5 h ppl och en snabbsväng på myrorna för att kolla efter en jacka, Jag hittade en, men har ingen bild eller sådant...
Läs mer