tisdag 15 oktober 2013

iPhone 5 2013-10-15

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Lär känna mig bättre

1. Vad heter du?: Hela namnet då eller, antar jag? Sofia Rebecca Ceccilia Åsberg Billengren Kirk 2. Hur gammal är du? 15, fyller 16 i December 3. Vart bor du? Jökönping, torp...
Läs mer

43 frågor om mig! xD

1. Vad heter du? Jasmin Kuscu 2. Hur gammal är du? 13 år 3. Vart bor du? Sundsvall 4. Hårfärg? Brun typ 5. Ögonfärg? Grå 6. Hur lång är du? 157 tror...
Läs mer

Födelsedag i huset

Grattis Frida på din stora dag! Min yngsta dotter Frida firade sin 19-årsdag idag! Det blev en bra dag där vi började med den traditionella skönsången på morgonen....
Läs mer

min trasiga telefon.

Ja, min iphone 5 är ju inte helt frisk så att säga och det är bl.a. därför jag inte bjuder på egopics från mobilen hehe. Det är nämligen så att...
Läs mer

Sämre uppdatering får man ju leta efter!

Hej! Jag veeeeeeeeet...säääämst uppdatering! Men min iPhone 5 tappade ju jag så att skärmen sprack, så nu när jag lämnade in den och fick en helt sprillan...
Läs mer

50 SVAR/FRÅGOR OM MIG - amanda

1. Hur gammal är du om fem år? 19 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? alla i min klass 3. Hur lång är du? 159,5 4. Vilken är den senaste filmen du se...
Läs mer

Sunny

Fick bli en powerwalk med Erica i solen efter jobbet innan matteplugg! Självklart hade vi båda tänkt inviga våra nya tights så vi matchade snyggt haha;) Vädret var som s...
Läs mer

Armar som ett troll! ;)

Idag var jag sugen på armar faktiskt, det har inte gått så bra pga diskbråcket men jag har kört på ändå för att stimulera det jag kan. Men nu kändes...
Läs mer

Glitters nya smycken!

I senaste numret av VR följde det med en mini-tidning från Glitter som visar deras senaste smycken accessoarer. Tyckte om det riktigt mycket faktiskt! Speciellt deras "metallic a...
Läs mer

Uppdatering

Hej alla mina kära läsare! Ledsen att jag inte har skrivit på ett tag, men det ska det inte bli ändring på! Jag ville bara säga tack för allt stöd jag har...
Läs mer

Skadad baksida Iphone 5

Hej Jag undrar om baksidan i Iphone 5 är en enda stycke eller om den är delad i 3 delar... de 2 delarna som är som glas och den delen emellan som är som aluminium. Jag vill byta g...
Läs mer

Oväntad uppdatering av Sparrow

Sedan Sparrow blev uppköpta av Google förra sommaren har det inte hänt mycket med appen. Visserligen uppdaterades den i november förra året med stöd för iPhone 5 oc...
Läs mer

iPhonen och Stockholmsskymningen

Oh det var ingen glad Elin som vaknade imorse. Vet inte hur länge jag låg i sängen och gnällde. Precis allt var jobbigt - till och med att duscha, även om jag motvilligt var...
Läs mer