måndag 28 oktober 2013

iPhone 5 2013-10-28

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Från iPhone 5 till 5S

Hej! Jag sitter idag på en iPhone 5 med abonnemang ytterligare nio månader men är lite sugen på att uppgradera mig till en 5s:a. Jag tänkte höra med er som redan har f...
Läs mer

INTRESSERAD?

Ett skit snyggt skal och en jätte fin tröja! Säljer skalet pgr av att jag aldrig använder skal och tröjan för att den helt enkelt inte kommit till användning ä...
Läs mer

Whats in my iPhone 5 (Tina)


Läs mer

DAG 4 - 15 frågor o svar

När fyller du år? -27 juli Hund/Katt? Hund helt klart Den viktigaste personen i ditt liv? -En går absolut inte, har så otroligt fina människor runt om mig men om jag ska...
Läs mer

BAKA KAKA

Det stormar, jag har gjort massor idag (not). Vill ba uta och träffa mina kompisar med vädret suger utedass så bjölkslklhjfvddfd Har spelat piano, lyssnat på massamassa mu...
Läs mer

Ny lur!

I helgen slog jag till på en ny lur :) nämligen iPhöne 5 S. Jag är verkligen jättenöjd! Men jag är glad att jag har haft iPad ett tag nu (haft HTC som telefon annar...
Läs mer

50 frågor om mig!

1. Vad heter du? Emma 2. Hur gammal är du? 16 3. Vart bor du? Vårgårda 4. Hårfärg? Brunt 5. Ögonfärg? Brun 6. Hur lång är du? 1.75 eller nå...
Läs mer

NAmnet va näääkish

KÄRLEK Har du någonsin haft ett seriöst förhållande? - jarå Hur många har du varit tillsammans med? - har varit tillsammans med tre kan man säga, nu n228...
Läs mer

Lov amigos

Tjena! Lov nu. Har haft en bra helg och firade in lovet med lite bowling tillsammans med tjejerna. Anna var dock inte med eftersom hon är på Kanarieöarna. I hela två veckor ska ho...
Läs mer

Kapitel 3

_Nathans POV_ Jag vaknade av att jag fick ett SMS från min vän Mark. "Nathan vart är du? Du har inte varit på skolan på 2 dagar. Jag hoppas att du mår bra." L...
Läs mer

Kristna nyheter 29 oktober 2013

Er colombianerne lige så lykkelige som danskerne? Kan man være lykkelig i et land med enorme klasseskel, og hvor en væbnet konflikt i over 50 år har sat sine dystre spor? If2...
Läs mer

Apples siffror för räkenskapsårets sista kvartal

På tisdagskvällen presenterade Apple räkenskapsårets sista kvartalsrapport och rapporten efterföljdes som vanligt av ett konferenssamtal där investerare och analytiker f...
Läs mer

Marginalprognos sänkte Apple på Nasdaq – Svenska Dagbladet

Marginalprognos sänkte Apple på NasdaqSvenska DagbladetApple spår en bruttomarginal för innevarande kvartal, som innehåller den viktiga julhandeln, på mellan 36,5 och 37...
Läs mer

Apple i linje med förväntningarna – Svenska Dagbladet

Apple i linje med förväntningarnaSvenska DagbladetDet var i september som Apple lanserade två nya modeller av Iphone 5 - lågprisvarianten Iphone 5 C och den dyrare Iphone 5 S. Med...
Läs mer

Apples siffror för räkenskapsårets sista kvartal

På tisdagskvällen presenterade Apple räkenskapsårets sista kvartalsrapport och rapporten efterföljdes som vanligt av ett konferenssamtal där investerare och analytiker f...
Läs mer

TIDIG JULKLAPP FRÅN KEELA

Jag och keela bytte varsin julklapp nu, var lite tidigt men vi ska ändå ge varandra fler saker på julafton! Hon vet verkligen vad jag tycker om och behöver. Mitt iPhone 5 skal jag...
Läs mer