torsdag 3 oktober 2013

iPhone 5 2013-10-03

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Nu är den äntligen här!!

Ja det blev en ny iPhone 5 nu när framsidan på min 4:a gick sönder :-) det betyder ju också att jag kan använda mitt nya skal, som jag fick utav Michael
Läs mer

TIPSAR OM EN GRYM HEMSIDA!

Har beställt allt till min iphone på denna sida, grym leverans.. har oftast fått hem de dagen efter, finns galet mycket att välja på. Olika färger, modeller och län...
Läs mer

Värmande tomatsoppa

Nu när hösten är här är jag ofta sugen på en värmande soppa. Nyligen gjorde jag en tomatsoppa med solrospesto och krutonger. En riktigt god höstsoppa! Jag...
Läs mer

Ljud och Bild nr 10 0ktober 2013

ENKEL MUSIK- STREAMING 5 trådlösa högtalare 10 IFA-nyheter 102 Filmrecensioner 112 Feature 130 Innehåll i nästa nummer PRYLAR 40 Guide till streaming a...
Läs mer

Bissol introducerar automatisk klocka till iPhone 5

Klocktillverkaren Bissol gör revolutionerande automatiska mobiltelefonklockor, med Schweizisk urverk. I mitten av september, introducerade de sitt senaste tillskott i serien: CALIBRE 2000. De...
Läs mer

Svårt att lämna iväg den

Fortfarande har jag fortfarande kvar min mobil och min låda. Det känns konstigt och svårt att lämna ifrån den på lagning. Iphone 3 var låst till telenor så jag...
Läs mer

Fy fy fy

Fy skäms så dålig jag är på att komma in här och skriva några rader. Så jag tänkte jag drar en snabb recap av vad som hänt sen senast. Nåja, f...
Läs mer

Önskelista

- En kamera att filma med. iPhone 5´s enda styrka må vara kameran, men när filmerna överförs till datorn måste de konverteras och kvaliten blir då skit. Min riktiga...
Läs mer

Bose SIE2i, sporthörlur Grön, med mic och remote (med fodral för iPhone 5)

Engineered for exercise Ta ut dig maximalt med hörlurar som är gjorda för uppgiften. Bose sporthörlurar är speciellt utformade för träning. De är svett- och v...
Läs mer

Bose SIE2i, sporthörlur Lila, med mic och remote (med fodral för iPhone 5)

Engineered for exercise Ta ut dig maximalt med hörlurar som är gjorda för uppgiften. Bose sporthörlurar är speciellt utformade för träning. De är svett- och v...
Läs mer