fredag 18 oktober 2013

iPhone 5 2013-10-18

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Fredag--> Mys dag med pappa och el taco ! chok

Ja men tjoo fredag kväll... Livet leker, veckan har gått läskigt snabbt lite för snabbt. Sitter i alla fall här i mitt rum hos pappa och bara tar in dagen och andas, sitter...
Läs mer

Myskväll / ny älskling

Hej sugars! Nu ligger jag i sängen hemma hos Carolina och ska strax sova. Det var en helt okej dag i skolan och efter drog jag och Carro till Erikslund. Hon köpte några tröjor och...
Läs mer

LeoVegas erbjuder nu Live Roulette via mobilen

Nu kan du som är ägare av en iPhone eller Samsung smartphone njuta av Live Roulette direkt i mobilen! Och givetvis är det operatören av ”Europas största och mest använda...
Läs mer

Live Roulette via mobilen – Nu hos Leo Vegas!

Sedan den 10:e oktober kan du spela Live Roulette via din iPhone hos LeoVegas. Detta då sajten alldeles nyligen tecknade ett treårigt avtal med den världsledande leverantören av l...
Läs mer

Asnöjd med...

...träningen denna vecka (trots att det inte blivit någon simning än)! Senaste dygnet har varit grymt inspirerande och knät som jag oroade mig för verkar ha återhäm...
Läs mer

18/10 - En bättre dag har upplevts

Idag har jag mått bättre än igår, hur det kommer sig ja det får allt huvudet bearbeta för det är den som styr känslor och that is it! Glömde såklart...
Läs mer

Storenvy pastels

Länkar: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14   Satt i skolan omänskligt länge idag, men nu är min ena film klaaar och snart är det dags för fredagsäve...
Läs mer

1/6 klar

Jaha ja. Då har jag körd 30DS i 5 dagar. En sjättedel klar alltså. Kör Shape up också. Räknar kalorier som en galning. Mest för att lära mig kän...
Läs mer

day 5

nånting jag vill ha mer än något annat just nu 
 min nya telefon som jag ska få i december. eftersom min iphone som jag har nu är helt fuckad o notiserna inte funkar, så...
Läs mer