måndag 2 april 2012

iPhone 5 2012-04-02

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

NYA SKAL

Har beställt hem nya skal till min iPhone! Visserligen har min telefon inte kommit tillbaks från lagningen, men ändå....  Skalet till höger ser jävligt.. Platt ut?...
Läs mer

Lär känna oss som jobbar på Smelink.se: Fredrika Ehrner

Berätta lite om dig själv: ”Jag heter Fredrika men kallas för Freddie. Jag och min familj bor utanför Växjö på en gård med hästar och hundar” Hur lä...
Läs mer

Äntligen!!

Sorry, dålig uppdatering. Jag har faktiskt inte bloggar på grund av att jag väntat på min iPhone. Eftersom jag inte har en egen dator jag kan blogga ifrån. Nu har jag psykolo...
Läs mer

Kutcher spelar huvudrollen i film om Jobs

Tydligen inte ett Aprilskämt, säger The Verge som citerar tidningen Variety. Mer läsning:Bloomberg: Jobs åter drabbad av cancer Nyhetsbyrån Bloomberg uppger att Steve Jobs...
Läs mer

Jag vill INTe bli sjuk nu !

Usch känner mig alldeles för trött för att bara ha ''sovit dåligt'' och allmänt illa mående = ( Jag ska sova snart och hoppas att jag mår bättre imogon ...
Läs mer

hejhejhejhej

Tja!! Är värkligen inte bar på rubriker hehe. Har inte gjort ett inlägg på två eller tre dagar. (håller inte rätt på dagarna) ien jag har haft fullt upp...
Läs mer

Bud på er!!

Har inte hunnit att blogga igen Aaaaaa men nu har jag fått en iPhone o skffat internet o sånt jag jag blogga när jag vill haha
Läs mer

Sleep Cycle alarm clock

När vi sover pendlar vi i vår sömn, genom att sova i djup respektive lätt sömn. När vi väcks under djup sömn är det svårt för oss att kliva upp...
Läs mer

Work of today?

VAR? SATS Medborgarplatsen MUSKELGRUPP? Axlar och bröst FOKUS? Axlarnas utsida TAKTIK? Dropset med start på högsta möjliga vikt TRÄNINGSPARTNER? Världens bästa K2...
Läs mer

IPhone ägare

Jag fick min IPhone idag, glad tjej! En IPhone 4S 16GB och som ni ser, vit. Loving it. Nu ska jag skaffa ett bieberlila skal och ett med engelska flaggan på. Tummen upp!
Läs mer

IPHONE 4S !

Fåttt , min iphone nu ! min första svart hade jag jailbreakat ..och min andra vita 4s tappade jag i badkaret när jag messade , tkr det är tvärskönt och messa och lyssna...
Läs mer

Dag #16

Jag hoppar över två dagar eftersom att jag dem är ganska så tråkiga. Jag vill bara ha vårkläder och jag har en iPhone som mobil, så ja ni fattar de inlägg...
Läs mer

Vinn ett mobilskal

I samarbete med Supply kan du vinna ett valfritt mobilskal. Det finns till iPhone, HTC, Samsung och Sony Ericsson att välja mellan.   Reglerna för att få vara med: ¤ Gilla...
Läs mer

Flashback -> lördag

Fick en fördrink av Joel innan jag och Mia tog oss till Lokomotivet för att se på Eva Dahlgrens talkshow. Talkshowen var faktiskt bra, Eva spelade kanske fyra låtar och ing...
Läs mer

Längesen.

Hejjsan. ojoj de var duktigt längsen jag skrev ett inlägg här,  men men dag 1 : vikt 45 kg  hållt upp med träningen cirka 2 veckor för kolla hur vikten 2...
Läs mer

Sista.

Bort med smink och borsta tänder. Sova. Vilken skön kväll. Lyx! Och att komma hem till en familj. Sin alldeles egna. Det är fint att leva... lite extra fint. Snart vaknar Vilde...
Läs mer