tisdag 24 april 2012

iPhone 5 2012-04-24

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Vart är vi påväg?

När jag satt på bussen hem idag så såg jag en tjej med en Iphone 4s i handen, visst det är det inget fel på, men sen var det ju så att hon gick i 7an. Vad hän...
Läs mer

Jailbreak till iOS 5.1 är kanske här om en månad.

Varje gång en ny iOS-version släpps börjar jobbet med att hitta kryphål för att kunna ta fram en programvara till oss iOS-användare. Att släppa ett jailbreak till i...
Läs mer

Vinnaren i tävlingen om en produkt från playman.se

Nu har jag utsett en vinnare i tävlingen om en produkt från playman.se, vinnaren blev: Elleonora Chorell! Henned motevering till varför hon skulle vinna var: Den här skulle jag...
Läs mer

L-Lgår med vagn!

Skickat från min iPhone
Läs mer

Ny kamera på önskelistan

Har troget följt Nikon i några år nu och man skulle kunna tro att jag nu dreglar efter D800 som landar i butik vilken dag som helst, men icke. Självklart är det roligt, 229...
Läs mer

Smidigaste iPhone-stativet

Tiltpod passar på nyckelknippan Tiltpod är ett väldigt smidigt litet kamerastativ för kompaktkameror som är så enkelt att det alltid kan vara med. De…
Läs mer

Promenad!

Skickat från min iPhone
Läs mer

Microsoft släpper SkyDrive till OS X

Och uppdaterar iOS-klienten med iPad-stöd Igår släppte Microsoft sin molntjänst SkyDrive till OS X med vilken man kan lagra sina filer i molnet på li…
Läs mer

vilket är snyggast jag har en iphone 4s!♥

vilket är snyggast av skalen alla är nästan snygga!!♥
Läs mer

SEG MORGON..

Jag har bara legat och glott på film och TV i soffan sen klockan 9, så trött årkar inte göra ett skit om jag ska vara helt ärlig. Mår ännu värre än i...
Läs mer

645 Pro – en iPhone camera applikation för fotografer

Idag finns det applikationer för nästan alla olika tillfällen och något appstore verkligen kryllar av är appar till kameran. 645 PRO är en kameraapplikation till iPhone...
Läs mer

Tråkigt inlägg men det får duga!

Ett ganska tråkigt inlägg. Men kommer inte ha en dator på ungifär 6 veckor nu eftersom mamma och pappa åkte till Indonesien. Mer bloggande + bilder kommer när jag f229...
Läs mer

Manifestation i Lund för sjuksköterskors ingQlön!

Skickat från min iPhone
Läs mer

Nu brädar vi varann i mobilen

När jag åkte buss förut så satt två yngre tjejer bakom mig. Kanske vara runt 15-års åldern så de går i skolan. Den ena klagade över att alla var s2...
Läs mer

LONG TIME

Hallå på er! Varit barnvakt åt lillebror idag faktiskt. Hämtade han från skolan efter jag slutat idag så gick vi hem och fixade i ordning lite korv med bröd, spelad...
Läs mer

Bland tomtar och troll

Storm i ett vattenglas. Jösses, vilken inläggshysteri det blev på mitt inlägg om Miljö(o)vänliga Telia, som jag skrev strax efter mitt iPhone 4S-köp i höstas....
Läs mer

fyra.

Iphone 4/Instagram-yohannakallgren. Jag är så himla jäkla glad. Jag klarade den dumma teorin i måndags så nu är det bara uppkörningen kvar. Jag är taggad, lad...
Läs mer

LIFT it up- PUT it down- REPEAT!

That's how U do it! Enjoy! PB- veckan tycka rulla vidare! Just kört ett ryggpass med Kärleken och latsdrag av olika serier och grepp fick avlösa varandra inledningsvis. Latsdrag i ca...
Läs mer

Google Drive lanseras, ersätter Google Docs och erbjuder 5GB lagring

Efter många om och men har Google Drive såhär på tisdagskvällen lanserats. Google Docs-användare världen över har under dagen rapporterat om att mängden u...
Läs mer

Helgen vecka 18 eller helgen vecka 19!!!

Hey!<3 Idag har jag bara typ kollat på tv och setat lite vid datan och sovit, har inte fått behålla ngn mat alls -.- <3 Imorgon så blir jag hemma ifrån skolan efterso...
Läs mer