tisdag 3 april 2012

iPhone 5 2012-04-03

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Fattar inte

Nä jag fattar fan inte varför det inte går att lägga upp bilder på bloggen längre!!  Måste vara min jävla data som är efter..!? Får vä...
Läs mer

Nighty Night! – Natta djuren

I bok-appen ”Nighty Night!” skall man få djur att sovaKlicka här för att läsa hela inlägget!
Läs mer

Vad ska jag, Vad ska ni?

God Morgon Då är frukosten uppäten och jag spelar lite Ps3 som har varit inaktiv under någon månad. Roligt att spela igen då det var länge sedan sist. Fint v228...
Läs mer

Logitech släpper ny Airplay-docka

Logitech lanserar nu sin nya Airplay-högtalare, passande nog kallad, Ultimate Ears Air Speaker. Med den kan du spela musik från iTunes, iPad eller iPhone helt trådlöst. Fö...
Läs mer

min bebis är påväg

Ja min bebis är på väg asså min iphone, fast hoppas jag bara får den innan jag åker på fredag om inte så dör jag...  Ska nu i alla fall sticka till...
Läs mer

godmorgon!

Igår fick jag ÄNTLIGEN simkortet till min iphone ♥ så nu kan jag använda den! vilket betyder att jag kan mobilblogga en massa idag efter skolan ska jag träffa min mentor...
Läs mer

Trött på lidandet. . .

Hej. Jag orkar inte längre. Jag orkar inte gråta över honom längre. Vi snackade på msn igår och det är mitt fel... för SOM VANLIGT så började jag att...
Läs mer

När jag har tappat min telefon...

...i golvet på gymmet för fjärde gången på 20 minuter så kommer jag på den eminenta idén att skaffa det som de allra flesta redan har, nämligen ett s22...
Läs mer

sunshine

Hejsan! Får blir ett litet snabbt inlägg här för ska möta Helena och följa med henne till Knallen en snabbis. Men idag hade jag sovmorgon till kvart över 1 och slu...
Läs mer

dagens shopping

Har haft en helt underbar dag med världens bästa mamma!  Här kommer lite bilder från dagens shopping.. Iphone 4s mobil skal  jeans jacka vita jean...
Läs mer

Lanserad

Har en enkel mobil, inga fåniga "appar" eller annat krafs, bara ringa eller skicka textmeddelanden om det behövs. En iPhone 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 eller någon annan siffra? Vet...
Läs mer

This or that!

Armband vs Halsband benjerrys vs gb gräddglass Motorcykel vs bil Epa traktor vs moppe rock vs pop hip hop vs punk Film vs tv Sova vs va vaken (haha) Kaka vs bulle...
Läs mer

Äntligen en ny mobil!!! :D <3

Tjenixen! <3 :D Äntligen har jag fått en ny mobil, så jag kan ta kort och greja ;) Jag har fått en iphone 4s :P Hihi, som jag har önskat mig ;) Den är vit och den ...
Läs mer

baby i hear melodies when your heart beats

Känns som att allt går för snabbt nu för tiden ..  Nästa vecka kommer spanjoren hit .. Inget jag är nervös för men, de ska bli sjukt kul..   Har v...
Läs mer

Dags att dra ?

Funderar på om jag ska sova hos papi inatt för jag är ledig imorgon. Men min bror är inte ledig så jag kan lira CoD hela dagen när han är i skolan! Underbart att...
Läs mer

New In!

Mobilsmycke för iphone. Finns på Glitter. Röda Låga Converse ♥
Läs mer

Tiisdaag

Sjukt seg dag.. Sitter i artans farbrors resturange har nyss ätit kebab pizza som älskling gjort, innan hjälpte vi Melisa med hennes iPhone som hon fått idag, bortskämd unge:...
Läs mer

@mashable what’s wrong with my twitter feed?

via Instagram http://instagr.am/p/I-b5kMj_ZO/
Läs mer

my weekend

ph: from iphone  Jag nyduschad och redo för att spendera en hel helg tillsammans med bästisarna utan föräldrar Gruppfoto på mina fina vänner då ...
Läs mer

Ett fint parkettgolv

När jag stannade till för att tanka bilen stod jag och nästan drömde när jag tittade på bilen som stod på andra sidan tappen och detta för att det var en byggb...
Läs mer

2011 - Bilder del 2.

min sko?  random bild? precis efter jag tagit näspiercing första gången. höhöhö.. jag och mitt hår.. skulle bli blond ja.. höhöhö. s...
Läs mer

Bloggat från min mobil

Vet ni vad jag uppdaterar från atm? Min nya vita iPhone 4s whoopwhoop!  Annars idag har jag knappt gjort ett piss. Har gosat med min underbara pojkvän, kollat film med Mattias och var...
Läs mer

ÄNTLIGEN!

Äntligen har Instagram kommit till Android Har precis fixat ett konto och försöker lära mig alla inställningar och sånt haha… Heter hhaannaborjesson, Följ mi...
Läs mer

Instagram för Android- ute nu!

För inte så längesedan skrev jag om att Instagram var på väg för Android. Det har varit en lång väntan för många, men nu har det enormt populära...
Läs mer

Apprising!

Jodå jag är här, skenar runt lite lagom i periferin. Saknar fortfarande en app för android blogg.se så man kan skicka iväg ett inlägg från mobilen. Men i...
Läs mer