lördag 21 april 2012

iPhone 5 2012-04-21

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Tekniskt under

Nu får det vara nog med hets mot tjocka. De är precis lika bra som platta. Och lättare att sätta på. Tv-apparater pratar jag om. På jobbet är vi vad vissa kanske...
Läs mer

MVC och REST, två nyckelkoncept för alla IT-ingenjörer – och för det moderna samhället

Klicka på bilden. Orsaken till att vi med stormsteg är på¨väg in i Massdata eller Big Data-åldern beror på en relativt liten grupp innovativa IT-ingenjörer oc...
Läs mer

hejsan

kom på att jag har bilder på iphone . here you gohar klippt sampons hår mohahahjag tog smygbilder på dinara när hon posar framför kameran mihhii buusigoch så har ja...
Läs mer

Miley tappar en paparazzis iPhone!

Spola fram till 2.18 för att se det!
Läs mer

Äntligen

Äntligen!!! Nu har jag snart min iphone. Helt ny som fortfarande har plastet kvar och vit för bara 3 500kr. Nu ska jag bara vänta på bytet av abonemanget till 3 från...
Läs mer

Vilade vaknade underbart

God Eftermiddag Mellan 16-18 så råkade jag somna vid tv:n efter att ha helt plötsligt blivit trött. Men jag vaknade till något underbart som passade perfekt med tiden. Hu...
Läs mer

Tröttnat

Min mobiltelefon har fått tokfnatt. Det senaste dygnet har den startat om sig själv sisådär en 8 gånger. Detta har hänt vid några tillfällen förut, men al...
Läs mer

Jag är helt...

Jag är helt slut! Kom hem för någon minut sedan. Var först och hämtade mammas pass sen åkte vi till backaplan hittade jätte söta blusar också lägger...
Läs mer

Närmare titt

Här kommer en närmare titt på mitt halsband som är från silverbiten.se Visst är den cool? DAMN , vad jag älskar den så sjukt mycket. Jag har många smycke...
Läs mer

Nytt iPhone skal!!!!!

Hahahaha asså åh jag e så lyckad! Har tjatat om ett orange skal nu i typ över en vecka, men har bara fått tips om ett för 200 kr. Så för en stund sedan nä...
Läs mer

Hiss på två saker!

Det finns två saker jag verkligen älskar till min vardag, och det är min iPhone och mina skullcandy hörlurar. Det räddar min dag och gör mig glad i alla tillfällen....
Läs mer

NYTT IPHONE SKAL!

Fick äntligen mitt nya Iphone skal igår, lycklig tjej!  Tack så mycket mamma :*  Kan även tala om att vi har några inne på lager och ett kan bli ditt fö...
Läs mer

SYSTEMKAMERA? JA TACK!

Hej hej hallå!Riktigt kul att man kan skriva på sin IPhone på en app, hehe..Igår var jag med Filippa och Frans, kul, vi gjorde hemma gjord glass..Den ...
Läs mer

5 Saker!

Heej,, Nu ligger jag i sängen och ska sova. 10 Saker ni inte viste om mig<3 1. Jag gillar inte färgen gul. 2. Min lillasyster sover i ett tält i vardagsrummet nu.. (Hello Kitty...
Läs mer

AW SHOPPING ROSÉ PÅ RITZ

En dagens Me: Topp från mitt älsklingsmärke Hunky Dory, byxor Circle of trust, stövlar Minnetonka. Hellå Aw Shopping! Åhhh, idag har jag haft en heee...
Läs mer

tjo tja :)

är  skit trött.. och klockan är inte ens nio? wtf? aja.. i morgon ska jag plugga typ halva dagen.. vill egentligen åka till min pojkvän. det lockar mera än skolb2...
Läs mer

Dragkraft

Idag åkte vi till Mjölby för att titta på en hund, en alaskan malamute hane på 1,5år. Väldigt fin hane till sättet men tyvärr flyttar han nog inte hem til...
Läs mer

Festfrukost med Cirkeln

Det var mycket att fira den här morgonen: Bokbloggarnas litteraturpris skulle delas ut för romanen Cirkeln, pristagarna Sara Bergmark Elfgren och Mats Strandberg skulle vara på plats o...
Läs mer

Bak!

Håller på att blogga från min nya mobil om ni vill veta vilken jag har ser ni på mitt förra inlägg!Det går inte att ta in bilder från telefonen men jag kan n...
Läs mer

morbror

Min familj bor verkligen alldeles för långt bort. Men igår fick vi träffa min bror, Melkers morbror, och hans gulliga flickvän för en eftermiddagsdejt. Så väld...
Läs mer

Vilade vaknade underbart

God Eftermiddag Mellan 16-18 så råkade jag somna vid tv:n efter att ha helt plötsligt blivit trött. Men jag vaknade till något underbart som passade perfekt med tiden. Hu...
Läs mer