torsdag 5 april 2012

iPhone 5 2012-04-05

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Äntligen!

Som ni vet beställde jag en iphone 4s, men the phone house fuckade upp allting, men jag ger mig inte! Så vi var in på våran lokala mobilsäljare och fixade en där! Dock m...
Läs mer

Påsklov

Äntligen så är det påsklov! Igår hade jag bara näthandel i skolan så jag jobbade med min hemsida hemma, Anton ock jag åkte också till stan för att fi...
Läs mer

Beställt

Har beställt två snygga iPhone skal från Mirabling, det är lätt den bästa sidan med iPhone skal och bra priser. Besök deras hemsida för att beställa egn...
Läs mer

In med det nya, ut med det gamla!

Ett under att jag lyckats ha min Nokia 5800 Xpress Music i 3 år! Men nu skaffade jag en iphone 4s istället.Passade även på att byta ut min Gilette Mac 3 mot en Gilette Fusion
Läs mer

chuahua

idag kommer chivava hem ! ooooh, jag saknar den lilla skiten så att jag kan DÖ ! en vecka är på TOK för lång tid utan dem <3 sen är det bara wiggo som ska komma...
Läs mer

LIFE IS A HIGHWAY

Hej på er! Musiken är på högsta volym och jag är på topp humör  Ska fixa mig lite nu, sen blir de stan med baby,hihi  Ska köpa lite marknadsgod...
Läs mer

Instagram för Android når 1 miljon nedladdningar första dagen, äcklar iPhone-användare

Den populära fotoappen Instagram kom slutligen till Android för ett par dagar sedan. Förhandsintresset var stort och appen lyckades generera över en miljon nedladdningar redan und...
Läs mer

En bra mobil

Apple har en mycket bra koncept har alltid haft det och kommer nog alltid att ha det. Själv ägen jag en Iphone 4 som fungerar toppbra trots att den är över året. Har nog aldr...
Läs mer

En fixad planka

God Dag Då har man duschat och fixat här hemma. Ligger och vilar lite tillsammans med Rulle:) Funderar på om man ska köpa något gott kött i helgen? Jag köpte en...
Läs mer

Mina dagar i bilder

Eftersom att jag inte har varit så aktiv här så tänkte jag ladda upp lite bilder från min iPhone :)Haha fredagen innan påsklovet så skulle vår matte- och fysik...
Läs mer

Packat klart!

Hello you! Har kanske glömt att säga att jag åker till spanien imorgon? Men säger det nu, har precis packat klart i alla fall, ska upp om två timmar igen så det är...
Läs mer

Snart fyller jag år! :')

Shoo, jag färgade Josefines hår, orkade inte färga mitt så jag gör de sen nån dag. sen kollade vi på jägaren o den e så bra o hemsk :'|  Vi gick nu u...
Läs mer

Ipad och iphone

Imorgon har jag fullt upp, vilket känns riktigt skönt! Ska fixa naglarna, färga håret och förhoppsningsvis få det blont den här gången, träffa en killkomp...
Läs mer

Gratis hårddisk online

Skaffa gratis hårddisk online med tillgång till dina filer från datorer och mobiltelefoner. Programmet passar till Linux, Windows, Mac, Android och Iphone. Läs även andra...
Läs mer

Movietime!

HelluTittar på film med jontes kompisar, filmen som vi kolla på nyss sög men nu har vi satt på en ny och den är bättre iaf. Fått en ny lur nu också, en iPhone...
Läs mer

Loooov ! :D :D

Hej! Har inte varit så bra update idag. men har varit allmänt seeeg idag och haft ont i hela kroppen. Idag efter skolan skulle jag igentligen åka till flygplatsen och hämta min...
Läs mer

mobil wiie

hej människooor! äntligen kan jag uppdatera, mitt internet är efterblivet som ni säkert förstått vid de här laget om ni läst  för nu har jag iphone...
Läs mer

Isabell fotar

Jorå. En fyraåring kan ha väldigt mycket roligt med morsans iphone medan densamme ammar och nattar bebisen. Här är det Tjorven hon dokumenterat. Eller vänta….. Jo! Det...
Läs mer

Malmö

Heeei Jag gick och la mig vid 5 eller nåt och min bror väckte mig för att fråga om jag vill med till Hisingen. Jag gick med på det men var ändå riktigt trött....
Läs mer

VIll HA!

Ny mobil jag värkligen vill ha!!!! Asså kan ju tro den är ful med det tycker inte jag. Tror att ni tycker det är konstigt att byta en iPhone 4 (svart) Mot en HTC Cha Cha .....H...
Läs mer