tisdag 10 april 2012

iPhone 5 2012-04-10

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

WEBBTIPSET: Gratisprogram håller ordning på hjärnkontoret

Workflowy hjälper dig hålla ordning på alla dina projekt i form av en enkel hierarkisk punktlista. Som kreativ nätanvändare försöker du säkert driva mång...
Läs mer

Beslutsångestööö!

Viket ska ja köp?!Iphone elu snöskoter??var konfirmera i somar å tå får ja pengar, åså har ja somararbet viket betyder pengar, naijnting oåv e ska ja köp...
Läs mer

Vad svenska entreprenörer kan lära sig av Instagram

San Francisco-baserade Instagram med sin mobila bildapp och 12 anställda har alltså just sålts för en miljard dollar till Facebook, efter att ha grundats för mindre än t...
Läs mer

Figure, musikapp för iPhone från svenska Propellerhead

Glad =D ? Likgiltig =|? Missnöjd =/? =D">Skadeglad >=D? Förvånad =o? Print Friendly
Läs mer

7 miljarder för Instagram en smula konstig Facebook-affär

Välkommen tillbaka från påskledigheten! Jag har varit tämligen offline, så det är först nu på morgonen jag läser att Facebook har köpt fototjäns...
Läs mer

Regn

Jag blev skit sur igår så jag gjorde helt enkelt inget inlägg igår. Min iPhone ville inte ladda över bilder och inte min kamera heller, tror det är fel på datorn. J...
Läs mer

Mobila tekniknyheter: Nu finns Instagram till Android

Nu finns Instagram till Android http://www.mobil.se/nyheter/fotoappen-instagram-finns-nu-for-android-1.504645.html Vi skrev för några dagar sedan om att en Android-version av den omåt...
Läs mer

Starten är ljuv

God Morgon Nu är hubbi på g till skolan och jag började denna dag med att jogga. Det gick väldigt bra och enkelt ska öka lite denna vecka. Morgonens vända: inget k...
Läs mer

Rumble, kul spel för ordälskare till iOS

Ett spel som jag och hustrun spenderat en del tid på när ungarna för en gångs skull sover samtidigt, är Rumble. Hon kör det på sin iPhone och jag på iPad. Det...
Läs mer

iPhone-fodral med kondom-förvaring … – Kondomer och sånt

Loading ... "Play it safe Känner du att du alltid vill vara på den säkra sidan och inte har något bra ställe att förvara dina kondomer på så kommer snart...
Läs mer

YAY! :D

Hej sjohej    Sorry för att jag inte skrev nåt igår, pluggade. Men iafall, inte för att skryta men jag har världens bästa mormor och morfar.  Ni tycker s...
Läs mer

Yey och nej!!

Hejj Hejj alla...ngt!!!Jag kommer inte ihåg vilken dag men på påskrivet fick kg en svart iPhone 4!! Så jävla glaaaad!!! Love it❤❤❤ min syrra fick också en de va typ 2 f...
Läs mer

9 saker ni (kanske) inte visste om mig

Jag hatar no, seriöst världens onödigaste och tråkigaste ämne Jag önskar att mitt hår var längre och hade mer volym, alltså lite mer vågigt typ Jag...
Läs mer

Happy face :S

Ja jag sak åka och hämta min iphone nu :D är as glad har längtat jätt emycket ! så nu lovar jag er att det kommer bli mkt bloggande ! Puss kram
Läs mer

I want to give you everything in this world, but my life I want to share with you.

Kan säga att jag har värdens bästa pojkvän! han kom hem till mig igår och så fick jag två saker av honom ifrån London! Jag fick ett iphone 4 skal och en perfym...
Läs mer

Happy girl :S

Ja är as glad just nu!  Jag sak få min iphone 4 vit idag :D  Det kan inte bli bättre !  Kommer bilder sen lovar ! Aja Idag har jag varit fett trött så...
Läs mer

jävla hattande!

har hattat hit och dit med denna blogg. men nu tänker jag fortsätta. jag skiter i vad min pojkvän tycker om det. mitt liv.mina beslut. på tal om beslut, jag beställde en Vit...
Läs mer

I'm back!

Heeeeej alla söta! Nu har jag inte har internet på hur länge som helst så glömde jag min data:( Har tyvärr alla bilder på mobilen så ni får se vad j...
Läs mer

Semper mjölkfri välling

Vi testade havrevällingen med fullkorn från 1år på vår son Lucas 11mån. Han märkte ingen skillnad från den vanliga vällingen utan åt med lika god ap...
Läs mer

Mums

Mums för påsen, precis min smak av godis! Mmmmmmm Styckbiten har jag inte hittat, tråkigt! Tina Skickat från min iPhone Permalink
Läs mer

TinyWallet är just nu gratis i App Store!

Precis som rubriken säger så går det för tillfället att ladda hem appen ”TinyWallet” helt gratis från App Store till iPhone, iPad och iPod. Programmet är en mobil p...
Läs mer

Spelnyheter på App Store

Kort och gott! Sonic the Hedgehog 4 Episode II är tänkt att släppas till iOS i maj. Det kommer att finnas en speciell episod i spelet kallad "Metal" s…
Läs mer

Laserdome

Hejsan! FÖRLÅTTTTT för att jag inte har bloggat på länge men det har vart påsklov och det är på lov eller helger som jag inte orkar blogga på men jag ska...
Läs mer

iphone 4s

ÄNTLIGEN, har jag fått min phone. Det skulle igentligen bli vanlig iphone4, men det fick bli 4s :)  idag träffade jag Denise och Cassandra, vi typ var i Frölunda torg en stu...
Läs mer

Statistiken stiger

Sitter vid min dator och slappar för första gången på flera månader.Har man iphone är dator väldigt onödigt.Idag har jag jobbat 09.30-15.30.Åkte till Mala...
Läs mer

jag ska sakna dig imorgon

Hej på er. Välkommna tillbaka. Jag har nu provat blogspot.se. Inget för mig. Nattstad idag, imorgon, och för evigt..? Nej men så snart jag hittar en bloggportal jag kan st2...
Läs mer

YEY APPAR c:

Hello dude's   jag har bara inte orkat bloggat ... aja ... jag har ju en iphone '(för er som inte visste) jag har delat konto med min syster hela tiden ... för mitt fucka ......
Läs mer