onsdag 25 april 2012

iPhone 5 2012-04-25

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Fax me!!

Ni har väl inte missat den nya trenden inom kommunikation!? Man ska inte ha email, iphone eller androids längre. Visst det e fortfarande kul men inte lika Hett som en Fax med telefon!!...
Läs mer

regn? fan.

jag vill ha SOMMAR, inte massa regn och as kallt. ÅH världens sämsta dag, sover ju ingenting om nätterna mardrömmar hit och dit, någon som har något tips på a...
Läs mer

Vill du låsa upp din iPhone 4S?

Sugen på att låsa upp en operatörslåst iPhone 4S? Här är tolv steg som beskriver hur man går till väga. Och som vanligt, du gör det på egen risk.
Läs mer

Totalras för HTC

Vinsten för HTC rasar med 70 procent. Konkurrens från Samsung och Apple anges som skäl. Det tror jag det. Mer läsning:Användaravtal under 100 ord Lore Sjöberg, Wired:...
Läs mer

Sambon ska tatuera sig idag. Ja gjorde för 2 v seQ

Skickat från min iPhone
Läs mer

Äpplet är i fin form

Apple tjänar nära en miljard per dag. Vinsten steg med 94% Allra bäst gick försäljningen av iPhone. 35,1 miljoner sålda exemplar innebär en ökning med 88 p...
Läs mer

Det är svårt att göra förutsägelser – i synnerhet om framtiden

”Det är svårt att göra förutsägelser – i synnerhet om framtiden” – de kloka orden ska den kände fysikern Niels Bohr en gång ha sagt. Vi vet förstås att in...
Läs mer

Apple: “In short, we’re loaded.”

The Company sold 35.1 million iPhones in the quarter, representing 88 percent unit growth over the year-ago quarter. Apple sold 11.8 million iPads during the quarter, a 151 percent unit increase over...
Läs mer

Synkade anteckningar på din iPad eller iPhone

Mobilen och surfplattan har blivit ett givet verktyg för att spara anteckningar och kom-ihåglappar. Det är naturligtvis mycket smidigare än att försöka spara en anteckni...
Läs mer

UEFA Euro 2012 Official Logo Protective ABS Back Case for iPhone 4 / 4S – France

Beställ UEFA Euro 2012 Official Logo Protective ABS Back Case for iPhone 4 / 4S – France redan idag. UEFA Euro 2012 Official Logo Protective ABS Back Case for iPhone 4 / 4S – France för e...
Läs mer

Lite mer hjärnvett

Idag inföll andra dagen på pilotkursen, Mental Ergonomi som handlar om neuroledarskap för att hjälpa sig själv och andra till vardags och i arbetet. Vi bestämde för...
Läs mer

Natti

Har suttit och pluggat hela dagen och tillslut fick till och med David nog och somnade in, trots att Skype fortfarande är på.   Inget ovanligt egentligen, vi brukar för det mest...
Läs mer

Iphone Hade vart bättre ..

Än den skräp mobilen jag gick å köpte för någon månad sen.. sony ericsson wt 13i.. skräp.. nu har den bråkat med mig i flera dagar.. jag borde ha kö...
Läs mer

Lunch med Bookatable

Återigen blir jag påmind om hur efter jag är alla andra. Jag är hastigt inbjuden till marknadschefslunch med Marknadsföreningen – dagens värd är företaget Live...
Läs mer

Det kreativa Internet (Därför älskar vi nätet!)

Aldrig förr har vi skapat så mycket media som vi gör idag. Tack vare Internet har vi alla fått möjlighet att delta i offentliga diskussioner, i allt från kommentarer p...
Läs mer

KNARK

hoppas att jag får jobbet då jävlar blir det ännu bättre i sommar lite extra laxar är ju inte helt fel . pengar till shopping i ibiza och på gotland ett stort + se...
Läs mer

a beez in the trap

Hej bebes! Har inte bloggat på jättelänge men har varit rätt upptagen, ni vet att mina vänner går före allt så när jag får tid över pluggar jag...
Läs mer

Såååå taggad!

Längtar
Läs mer

Vårkänslor

Spännande! En oväntad flirt med fantastiskt vacker och klok varelse. Det piggar upp i ett annars rätt grått medelålders liv. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Hur du slår på NFS i Lion Server

En av alla de saker som Apple tagit bort inte bara ur Server Admin utan också ur Server-applikationen är att du enkelt kan skapa utdelningar via NFS. Om du slår på Netboot-tj228...
Läs mer