tisdag 17 april 2012

iPhone 5 2012-04-17

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Wait What

Han gick på den lätte…
Läs mer

God Morgon!

God Morgon! Hej idag vaknade jag kl 6 och gick upp jag hoppade in i duschen och längre har jag inte kommit.. Är seg idag! Idag är det ju skola så först ska jag dit och sen...
Läs mer

iPhonetillbehör, iPhone Skal Tillbehör | Samsung Galaxy | HTC | Mobil-tillbehör

Kolla in massor av tillbehör till iPhone, HTC, Samsung Galaxy mfl. Vilka iPhonetillbehör saknar du? iPhone skal? Kika in och beställ. Välkommen!
Läs mer

Artikel – Rekordförsök i Kärvaryd

I lördags, den 14 april, hade jag planerat att göra ett återbesök hos atleterna i Kärvaryd Strongman för att testa på stocklyft för första gången och...
Läs mer

Vad är en nödladdare?

En nödladdare eller så kallad "power bank" är ett mobilbatteri som fungerar som en laddningsstation för mobiltelefon, digitalkamera, iPod etc. En nödladdare ladd...
Läs mer

Första inlägget!

JA, men jag hälsar mig själv välkommen till blogg livet, vad är det som kan vara så roligt med att skriva så andra läser, hm, jo man kan ta del av glädje och s...
Läs mer

Hämtat ut post

Klicka på bilden för att komma till hemsidan  Armbanden jag beställde kom redan idag vilken super leverans dom har, sådant blir man glad över armbanden var ju lik...
Läs mer

Så här använder en blind man sin iPhone 4S

Siri hjälper till Tommy Edison är blind. Trots detta är han filmkritiker. Han gi…
Läs mer

ipod touch

fått min ipod touch nu och har även spärrat min iphone. så när jag har fått polispapper och tele2 papper så får jag nog en ny iphone. vilka jävla zigenare...
Läs mer

Flatwallet

Jag bara måste tipsa er om denna app – FlatWallet, hur smart som helst – ÄNTLIGEN! Har du många plastkort att hålla reda på eller tackar du alltid nej till att bli medlem...
Läs mer

Du med pittan

God Dag Nu har Hubbi kommit hem. Jag mötte henne vid Coop där jag handlade lite saker till middagen som jag längtar så mycket efter Vi tittat på Gustafsson 3tr kul n2...
Läs mer

snygg bakgrund

älskade iPhone!
Läs mer

BLOGGA VARANNANDAG

ja, jag har tänk att jag ska bara blogga varannan dag tills jag fått iordning på allting, rättså körigt och så, ridning idag massa läxor sen rider jag imorgon...
Läs mer

Kärlek

Det positiva med att vara sjukskriven är att mannen är föräldraledig. Familjemys i sängen är det bästa jag vet! ❤❤❤❤
Läs mer

Zooey Deschanel gör reklam för iPhone 4S


Läs mer

Bilder och video till presskonferansen för UFC: Sweden

När jag kom till Stockholm på torsdagen började förväntningarna nå bristningsgränsen så från fredag morgonen fanns inget annat än UFC för mig. H...
Läs mer

Iphone eller samsung?

ska köpa ny telefon men jag vet verkligen inte vilken jag ska ha :( det blir en iphone 4s eller samsung galaxy s2.. nån som kan tipsa?
Läs mer

Jag finner ingen gräns. Det finns ingen gräns.

Godkväll, har ni haft en bra dag? Det har jag, vääääldigt slapp men det har varit skönt, träffade Sofia förut – vi satt och pratade lite strunt och sedan gick...
Läs mer

Förstår inte..

Jag kan inte riktigt förstå att jag fortfarande är vaken. Är trött som bara den och att jag sov i cirka 40min förut hjälpte mig inte värst mycket. Men har i al...
Läs mer

egt71d8j first post egt71d8j

http://nerdcomics.com/forums/mercuryboard-1.1.5/index.php?a=profilew=22591 http://forum.xenagia.net/member.php?225084-x82drkws6hboiy94ftm1 http://cokercreekgpaa.com/index.php?a=profilew=635...
Läs mer

Dax att pegga upp!

Åhh vad efterlängtad den kommande semestern är! Kollar väderappen i min iPhone som lovar sol och behagliga 20+ hela nästa vecka. Vi kommer packa väskorna fulla med golfb...
Läs mer

min dag, glömt blogga:/

min dag har vart svängig... har vart i skolan och blev vän med en jag hatade! :D ska antagligen på bio med Linus, Frank och Ronja på lördag :) annars blire Alexander, Frank,...
Läs mer

DH= desperate housewives

Asso gillar verkligen den serien har följd den länge, vet inte om man skulle fatta så mycket om man inte har sett den förut men jag tycker den ialla fall är azum!
Läs mer

Lillestrøm´s oaser

Dom ploppar upp som popcorn i hett smör !! Jag pratar om butikerna med själ trend faktor i Lillestrøm. Jag har i kväll bestämt mig för att laga en egen meny med Li...
Läs mer

Happy!

Idag kom min älskade faster hem till oss wiho ! saknade faktiskt henne ,har inte sett henne på ett tag (sen igår). Det som gjorde mig så glad var att hon hämta en hel ny noki...
Läs mer