lördag 7 april 2012

iPhone 5 2012-04-07

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Gratis live stream 7/4 – Milan v Fiorentina, Real Zaragoza v Barcelona, Lazio v Napoli m.fl.

Stort utbud av fotboll idag från hela Europa. Milan v Fiorentina möts i en het kamp där Milan måste vinna för att hålla avståndet i toppen av Serie A. Bet365 ...
Läs mer

Sovmorgon, typ

Kommer att skriva om dagen senare, Zuki är mycket lugnare idag och har nog glömt sina syskon lite mer, tyst lugn idag och sov till 8, lyx! Idag ska vi på lite äventyr, bilder...
Läs mer

Glad påsk<33

Hej bloggen! Förlåt att jag inte bloggade igår och torsdags. I torsdags var jag på skolan och badade  Det var kul! När jag kom hem till pappa fick jag ett påsk...
Läs mer

Glad påsk<33

Hej bloggen! Förlåt att jag inte bloggade igår och torsdags. I torsdags var jag på skolan och badade  Det var kul! När jag kom hem till pappa fick jag ett påsk...
Läs mer

Glad Påsk finingar

Felix ligger som en liten boll i mitt knä just nu solar sig i morgonsolen. Efter dagen igår med blåst, regn, snö no sol sätter vi extra pris på strålarn...
Läs mer

Glad påsk

Skickat från min iPhone
Läs mer

se borttagna smsiphone

Se borttagna sms iphone. Ja har man tagit bort ett sms så går det väl inte se dom igen oavsett om det är en iphone eller annan mobil sort. Då kanske man får lämna i...
Läs mer

GoGoGoGo Go Charlie it's your birthday we gunna party like it's your birthdey

Heeej!!! Idag är det ju den 7 April och det menas med att det är min födelsedag men även påsk <3 (Y)  Blev bättre än vad jag trodde....för jag f...
Läs mer

Apple sägs finansiera ny skärmfabrik i Japan

Japansk press gör gällande att Toshiba planerar att starta en ny fabrik som ska tillverka lcd-skärmar för iPhone. idg mobil IT
Läs mer

Sorryyyy

Heej!! OMG förlåt att jag inte har bloggat så mycke!! Jag har inte haft tid vid datorn iförgår eller ja det var vell i förr förr går det var jättelän...
Läs mer

Påskaftonskvällen är här

Sitter i soffan och myser. Får en fotmassage samtidigt som jag bloggar från min iPhone. Helt okej! Igår grillade vi för första gången detta år. Mysigt! Vad h...
Läs mer

in tha bed

ligger i sängen nu o ska snart sovahannahampus har varit här hela veckanså jag har bara haft en madrass i min säng fördom hade en varsin som dom sov på..men nu har...
Läs mer

Stor familj

Nu när man blivit lite till åren så uppskattar jag verkligen helger som exempelvis Påsk. När jag och hustrun annars diskuterar Påsk så är det -Det var då...
Läs mer

Att vårda en relation – att logga ut?

Bild från http://cutegaycouples.tumblr.com/. Ni som känner mig vet att det här är en av mina svagheter, jag sitter ihop med min iPhone, därför tycker jag ocks229...
Läs mer

Kusinmys!

Skickat från min iPhone
Läs mer

Såpbubblor

Skickat från min iPhone
Läs mer

Hello hello jag sitter vid en iPad :D

hello ja. Just nu sitter jag vid min farbrors iPad hihi:D Jättekul faktiskt, lite skillnad från vanliga datorn, men nu kommer jag nog få habegär haha. Jag får nog spara ihop...
Läs mer

Hej och vällkommen :)

Ja hej och välkommen till min nya blogg :)  Jag har haft en del bloggar genom tiderna men ingen har blivit bra .. Men nu tänkte jag fråga om någon jag känner kunde hj...
Läs mer

Hjälp!

Ska köpa nytt skal till min iPhone! Har en 3GS och vet inte vad jag ska ha. Har funderat på detta skal:   Men jag tycker också att detta skal är snyggt:   Vad fan...
Läs mer

Provar vi igen då..

Haaallooj! Skrev ett långt blogg inlägg innan, men allt bara försvann. Så jag blev sur och sket i de. Men nu är jag här igen och provar. Kan tala om att jag är su...
Läs mer