fredag 13 april 2012

iPhone 5 2012-04-13

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Hej tova häär!!

Nu bloggar jag från min iPhone 4s. Vi ska blogga hela dagen och det kommer ett dp (deepshit) inlägg? Men jag bloggar också mer ikväll; Vår dag idag.. ? ny blogg blogga ? moll...
Läs mer

gomorrooon

Skönt att vara ledig idag, känns som jag gått upp tidigt varje daghela lovet. Nu ska jag ut o ta en cigg och sen ner och äta fukost och göra sorbet ! gaattttt. Hitttar som...
Läs mer

TomTom styr dig till ditt Facebook-event

Nya funktioner i iOS-appen TomTom uppdaterar idag sin app för iPhone och det med lite onödiga sociala funktioner. Nu kommer du nämligen att kunna twit…
Läs mer

video från Foxconns iPad-fabrik

Share this on Facebook Push this on Pusha Tweet This! Email this to a friend? Get Shareaholic Rob Schmitz, En reporter för Marketplace, har fått tillträde till Foxconns iPad-Fabrik i K...
Läs mer

iPhone-people can’t think for themselfves


Läs mer

Fredag 13 april

Hejsan. Vaknade för ung. halvtimme sen. Idag händer troligtvis inte så mycket. Ska strax upp och käka lite frukost och i eftermiddag ska jag och Magie ta kort på hennes nya I...
Läs mer

Resten av svaren! :)

Ellen:) Gillar du någon kille i klassen? : ja många fast bara som vänner Tycker du om mig? : Yes girl! :) Favoritklädsel? : Det var faktiskt ganska svår fråga jag gillar...
Läs mer

Fredag den 13e

Skit också, hade klickat hem skärm skydd för min Iphone, lillasyrrans Brownies. Visade sig att jag hade klickat hem skydd för ipod touch 4. Haha snacka om fail...oh well f...
Läs mer

Dagens tweak: Fusion

Tweaken BiteSMS och SMS + har den fördelen att man via ett enkelt knapprtyck kan få upp en ruta på hemskärmen som tillåter att man skriver SMS, utan att behöva gå i...
Läs mer

http://www.google.se/imgres?start=93

Hå hå, ja ja, vad veckorna går fort. Idag är det redan fredag. Det är förresten aldrig annat än fredag och måndag, tycker jag. Pantertanterna och jag ska allde...
Läs mer

haha..

Ny mobil=nya bilder  Tycker att alla med iphone kan ladda ner camstar och pixlromatic, roliga redigeringsprogram! Såhär kan det se ut!
Läs mer

IPHONE HIT, IPHONE DIT

Hejsan! Idag har inte hänt så mycket, kom hem från Astridh vid tre. Sov ju hos henne inatt. Klockan fem gick jag över till Anneli, tjötade lite. Sen när jag gick hem st...
Läs mer

Glimtar av en fredag.

Idag var ingen typisk fredag. Alexander har fortfarande feber, vi försöker roa oss så gott det går hemma. Förutom en liten promenad i det vackra vädret så hål...
Läs mer

Mörka ögon och ögonbryn och hår och tankar.

Jag tänker himla mycket nuförtiden. Jag tänker på hår som är klippt och tatueringar som det talas om och bakgrundsbilder på iPhone som kan göra en så himl...
Läs mer

ibland undrar jag ..

hejsan , nu är jag hemma ..  är lite halvt less på allt tycker det är så roligt när folk säger ' vi spelar fotboll för skoj skull ' men sedan gör de...
Läs mer

runt 50 sanningar om mig själv

1. Har du fått en kyss den närmsta veckan? ne haha ;* 2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? klara <3 3. Hur lång är du?  4. Vad väger du?16...
Läs mer

FY FAN!! säger jag bara...

asså det här har stått i mer än 1 månad nu  "Äntligen är Appen på väg! Efter många turer så är äntligen Bloggplatsen-appen i...
Läs mer

Framme !

Hej hej ! Linnea här, hoppas Elina har de bra? Då har man nyss kommit hit, till Skara. Och har ätit köttfärspizza och colaaaa. Goott! En seg väg dit, men jag satt och...
Läs mer

VIDEOBLOGGAR!

Nu när Sanna fått iphone så kommer vi videoblogga massoooor så ni vet:D - jessica!
Läs mer

amen tjeeeeeeena

jag och mamma har varit i borlänge sen 1 idag. perfekt att fixa pass på fredagen den 13onde? haha sen röjde vi kupolen och jag gjorde några fynd! hade jag haft en iPhone eller...
Läs mer