söndag 1 april 2012

iPhone 5 2012-04-01

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Hjäkp! Jag behöver lite hjälp, tips och råd från er!

Hej hej... Gah, jag börjar att bli dålig på att blogga igen -.- Sorry för det, jag ska verkligen försöka att skärpa mig! Alltså jag har ett litet "problem...
Läs mer

Mumieer

Helgen I fredags var vi på medelhavsmuseet jag och maja och töntarna i min " klass ". Jag och maja hade sett klart allt på typ 10 minuter. Vi gled runt och kollade på...
Läs mer

Richard till rakning, bilder från igår

Det har nästan blivit en tradition, Richard ska klippa sig på varje semester;) Redo för rakning! Medans jag tog en siesta så charmade Richard heeela salongen. När siderna...
Läs mer

Perfection (instagram-photo)

Jag fortsätter jubla över iphone instagram. Det är en bra kamera, som blir så lättillgänglig, så det är inga perfekta moment som går en förbi....
Läs mer

Grumpy graffers!

Min intention är verkligen att det inte ska bli en vanlig klagomurs-blogg, men ibland är det verkligen svårt att låta bli. Som nu, när man fått ta del av en Chris Cornel...
Läs mer

H O F O R S !!

Kom hem från min älskade syster igår. Det var så otroligt kul att se dem, vi körde nästintill som på en film när jag gick av bussen, jag slängde väsk...
Läs mer

Hologram-anpassade sajter för din smartphone ger större skärm

Visst är det skönt att kunna surfa överallt med en så liten enhet som en smartphone, men ibland är skärmens storlek en begränsning. Därför har vi på...
Läs mer

Fuck !

Är så fucking trött men kan inte sova. Vet fan inte varför aja piller hjälper till. Glöm fan inte bort att det är 1 april, tro fan inte på allt du hör !...
Läs mer

Vilken ska man köpa?

Ska man köpa en Samsung galaxy ll eller ska man köpa en Iphone 4s? Nu när jag googlade upp dom här bilderna såg jag att det kommer en samsung galaxy lll alldeles strax. Det k...
Läs mer

Lovely Helg !!!

En underbar helg är över. Jag har inte ens öppnat datan. Hmm, undrar om det kan bero på att jag bara ÄLSKAR min nya Iphone 4s Herregud, hur har jag klarat mig så l22...
Läs mer

Iphone 4S

Har köpt mig en ny mobil. En gullig liten iPhone 4s så kommer bli bättre uppdatering för kom på att jag kan uppdatera genom nattstads appen :) Kommer bli mer bilder! Bä...
Läs mer

Yummie!

Blev inget Big Brother ikväll.. Tittar istället på filmen på 4:an, Law Abiding Citizen. En av mina favorit filmer. Så sjukt bra! Och Gerard Butler helt sjuuukt het ;) Blo...
Läs mer

Första inlägget~

Hallihallå! Ska vi suuuuuper kuligt att börja blogga igen! eller iaf försöka ;) kommer ju inte direkt bli som nästa Kissie or some, men ska försöka blogga minst 2...
Läs mer

I ain't got no iPhone

Jag och en kompis har utmanat varandra till att inte använda varken dator eller mobil från imorgon till på fredag.  Wish me luck!
Läs mer

martimeo

vet inte riktigt vad det är.. nu har jag kollat upp och det var tydligen att man skulle filma sina barn när man är med dom, (om det finns något problem) för att sedan kolla p...
Läs mer

Kvälla

Kom hem från gymmet för ett tag sedan, skönt pass med syster yster.. Trevligast är ju våra samtal hahaha Mådde illa när jag kom hem och spydde som en gris körd...
Läs mer

Little Fox Music Box – interaktiv sångbok

”Little Fox Music Box” är en interaktiv sångbok på engelska med illustrationer, musik och sång.Klicka här för att läsa hela inlägget!
Läs mer

En hel del att ordna med.

En stilla uppdatering. Tro det eller ej men jag har fortfarande inte fått ordning på allt nu efter min flytt., lådor och grejjer överallt men det var som någon skrev till mi...
Läs mer