fredag 6 april 2012

iPhone 5 2012-04-06

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Haverikommision: Varför blev Titanic 3D en katastrof?

Som bekant älskar James Cameron djup. Inte bara har han regisserat hela fyra filmer om djuphavsexpeditioner – Avgrunden och Titanic samt dokumentärerna Ghost of the abyss och Aliens of the...
Läs mer

Stylish In-Ear Earphone w/ Microphone / Volume Control for iPhone 4 / 4S / iPod / iPad – Red

Beställ Stylish In-Ear Earphone w/ Microphone / Volume Control for iPhone 4 / 4S / iPod / iPad – Red redan idag. Stylish In-Ear Earphone w/ Microphone / Volume Control for iPhone 4 / 4S / iPod...
Läs mer

Stylish In-Ear Earphone w/ Microphone / Volume Control for iPhone 4 / 4S / iPod / iPad – Green

Beställ Stylish In-Ear Earphone w/ Microphone / Volume Control for iPhone 4 / 4S / iPod / iPad – Green redan idag. Stylish In-Ear Earphone w/ Microphone / Volume Control for iPhone 4 / 4S / iP...
Läs mer

Stylish In-Ear Earphone w/ Microphone / Volume Control for iPhone 4 / 4S / iPod / iPad – Blue

Beställ Stylish In-Ear Earphone w/ Microphone / Volume Control for iPhone 4 / 4S / iPod / iPad – Blue redan idag. Stylish In-Ear Earphone w/ Microphone / Volume Control for iPhone 4 / 4S / iPo...
Läs mer

Stylish In-Ear Earphone w/ Microphone / Volume Control for iPhone 4 / 4S / iPod / iPad – Orange

Beställ Stylish In-Ear Earphone w/ Microphone / Volume Control for iPhone 4 / 4S / iPod / iPad – Orange redan idag. Stylish In-Ear Earphone w/ Microphone / Volume Control for iPhone 4 / 4S / i...
Läs mer

Tack Mamma

hej bloggen jag älskar värkligen  min mamma för att hon betyder så mycket för mid och i går så  fick jag en ................iphone 4  va henn så...
Läs mer

Cuz this is my life

Hellooo har inte bloggat, orkar inte bogga på datorn och cp appen kommer ju aldrig? :o idag ska vi på kalas hos min kusin som fyller 15, trevligt ! I går var vi hos mammas kompis oc...
Läs mer

Glad Påsk önskar Didrik, Ossian, Wilmer och Anton

På bilden: Årets pyssel. - Posted using BlogPress from my iPhone Postat i:Allmänt, Barnen, Bilder, Familj, Fest och kalas, iPhone
Läs mer

Långfredagen

Idag är det kallt och det regnar. Jag skrotar rundor i kofta och fotar lite med iPhonen. Magnus bakar sockerkaka. Alexander sover middag. Påskris! Det blev påsk hos oss med. B...
Läs mer

Om Nike+ Fuelband

PRIS: cirka 1200 kr (finns ej att köpa i Sverige än, jag har fått min från N.Y, lanseras ev i Sverige till sommaren). LÄNK: http://www.nike.com/fuelband/ Min egen tolkning...
Läs mer

Svar till jessica

Asså, du tror att alla gillar dig och du lever i nån sorts \´\´Perfect Life\´\´ bubbla.Älskade Silje, jag ser sjukt mycket bättre ut än dig. Jag är s...
Läs mer

Alla är lika mycket värda – Philadelphia

God Kväll! Nu är helgskinkan ur tagen från ugnen efter att ha värmt sig därinne i ca 15-20 min med en god griljering som bestod av senap, ägg och ströbröd. De...
Läs mer

Cut The Rope

Utvecklare: Zeptolab Utgivare: Chillingo Genre: Pussel Release: 2010 Målet är att ge godiset till den gröna saken genom att skära av repen som är fästa till godise...
Läs mer

Skön lång fredag

Go kväll! Sitter med delar av familjen framför Let's Dance. Vi har besökt ett hyfsat nytt köpcentrum idag. Kan varmt rekommendera Sollentuna centrum. Testar för övrigt...
Läs mer

MY NEW BABY

vet att jag redan har en iPhone 4, men blir denna istället :)
Läs mer

Avstämning långfredag

På bilden: Rögle har just förlorat mot Djurgården. Some you win and some you lose. Vi har varit i Ängelholm och kollat på hockey. Vi och 5046 personer till. Fredrik sk...
Läs mer

Nattstad/Blogg.se

Eftersom jag har haft både blogg.se och nattstad så tänkte jag lista några bra och dåliga saker med bägge portalerna! Here we go: * På blogg.se kan man enkelt kol...
Läs mer

Kapitel 11

- Oh no, this is gonna be a really big thing out there… säger jag och suckar. - Yeah, I don’t think we’re going to be together anymore today! I think that if we stay together the paparazzi will...
Läs mer

6 april.

Holy mother of jesus, det är påskafton imorgon men who tha hell cares? Idag har jag bara, bara och ytterligare bara suttit inne och tråkat. Jag har utforskat appen shape up club som hj...
Läs mer