onsdag 4 april 2012

iPhone 5 2012-04-04

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

lycklig tjej

Min iphone har kommit så ska antingen hämta den idag eller imorgon, gud va jag längtar! åååh.... Ska iaf snart till skolan så vara där en hel jävla dag,...
Läs mer

God morgon!

Nu har jag fixat mitt hår men har sminkningen kvar och min buss går om typ 40 minuter så jag är lite stressad här. Börjar skolan om en timme också kul att man har s...
Läs mer

Julia och Wilma! :)

Hejhej! :) Har bara chillat i någon timme! Snart ska jag fixa mig iordning till zumban ! :'D Sitter och kollar på covers på låtar, otroligt grymma är dem! Ska visa en s...
Läs mer

Istragram åt alla?

Jaha, så kom den dagen då instagram kom för android mobiler också. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, tycker det är tråkigt om jag ska vara helt ärlig. Nu...
Läs mer

Svar på tal - kvalite!

Har fått många frågor om vad jag fotar med för kamera när kvaliten är suddig!? : Jag fotar med min iphone, och ibland med min webbcam som är superdålig. Men...
Läs mer

Påskbuffé

Heej! Det var lite kaos under köksdagen eftersom det var flera borta. Vi slet som djur hela dagen för att hinna klart och ändå hade vi inte tid att göra allt som vi f2...
Läs mer

Bloggar från telen :)

Hejsan ! :) Det krånglar att logga in på datan , så bloggar från telefonen. Har äntligen fått min iPhone , glad cheeeey :D Igår va det en månad med äls...
Läs mer

1 dag kvar och sedan är det lov!

Ligger i sängen och har precis kollat på 2st BB avsnitt som jag missat, funderar på att ta en powernap för jag är helt slut. Det ska bli så galet skönt med lov nu,...
Läs mer

Yes, Bangarang

Jag vet inte hur länge jag försökt att få en låt till att bli en ringsignal i min Iphone. Itunes har aldrig visat "ringsignaler" men så vipps idag satt jag och...
Läs mer

My Birthday

it's my birthday, it's my birthday.. yeah! mamma bror kom in och sjöng för mig och fick frukost på sängen, och fick paket.. :') efteråt så gick jag ut och red i...
Läs mer

Onsdag

Idag vaknad på tio men stannade kvar i sängen till elva för jag läste lite. Sen blev det att gå upp och satt och myste framför teven och sen blev klockan tolv så j...
Läs mer

mindre glad dag.

Hej hej, idag har jag haft en riktig skit dag.. Bara så att alla vet... Hoppas att ni andra har haft en bra dag i alla fall! Kom hem från skolan för ett tag sen, drog hwm tidigare, m...
Läs mer

Passons <3

Hallöö! :) Var idag med, min mamma, min bror, min morfar och en kompis som kallas för Passon på X Factor det var riktigt ballt och man kunde göra egna iphone skal så vi...
Läs mer

Mac tar plats bland företagen

Det blir allt vanligare att man ser Apples Macintosh-datorer ute på företagen. Macen verkar vara speciellt populärt bland nystartade företag, kanske beroende på App...
Läs mer

herregud! i did it! :D

Jag beställde nyss en vit iphone 4s och ett anti finger-skärmskydd till den....... Shit shit shit, men nu är det som det är, jag äääääälskar det! :)...
Läs mer

Instagram

Äntligen har instagram kommit till android telefoner med :D Har sett hur fina kort alla iphone "nördar" har tagit och oxå velat göra det. Och nu kan jag det :p Så n...
Läs mer

Keep your head high and your middlefinger higher!

Hejhej! Ja vi stack t ystad. Träffade joannas kille o sånt. Sen stack vi t kstad igen , träffade tamara o aggie. Vi käkade kebab sen skejtade dom iväg till busshållspla...
Läs mer

Robin Danehav lifestream: 4 April 2012

Joanna Sundström har bjudit in dig till MATEN OCH MORALEN: Vem ska mätta världen? Camilla Eriksson, Jennifer Bark och 5 andra vänner gillar ditt foto. @bjornfalkev...
Läs mer

Oemotståndlig!

Eftersom det kommer stå en massa uppiffade brudar och kråma sig vid lyxbilarna på motormässan i helgen, får Siggelina presentera mitt favoritgodis!! Mandelägg från...
Läs mer

En jävla lista igen...

Pallar du hela tillägnar jag fan ett helt inlägg åt dig. Inte ens jag orkar läsa igenom det igen.... heheheh 100 frågor!  1.Vad är klockan: 22.25 2.Vilket namn s...
Läs mer

Nu är jag glad igen

Hej igen :) nu har jag fått min iPhone 4s och jag ringde första samtalet på en vecka nu och det är så skönt med mobil igen och nu ska jag installera applikationer och lo...
Läs mer

ska jag?

Jag vet att det har varit skitdålig uppdatering idag. Men har ingen blogg lust längre och liksom vad ska jag skriva?! Skolan vill jag inte skriva om, usch! Har massa i skolan just nu s22...
Läs mer