måndag 23 april 2012

iPhone 5 2012-04-23

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Arlanda

Sitter på Arlanda och väntar på att få gå ombord på mitt plan. Hatar att vänta tror jag, och ännu mer vänta blir det när jag kommer till Malmö!...
Läs mer

Du tror inte på det här eller hur? Beppe Wolgers, Nano Hummingbird och framtidens drönarsamhälle.

Drönare har blivit det senaste skriket inom övervakningsteknologin. USA använder dom i Afghanistan, Pakistan och mot Iran, Israel mot Palestina osv. Dom kommer i många olika for...
Läs mer

IPhone skal

Jag har gjort ett eget iPhone skal skriv vad ni tyckker om det här kommer det: För alla er som undrar så är det scooby doo som jag täckt med diamanter skriv en kommentar om...
Läs mer

Oreimo bokmärken har kommit idag ^w^

Jag fick två kvitto idag  med mina två saker som jag beställde från Ebay w Det ena kommer från Japan så det måste vara mina Oreimo bokmärken som kom ida...
Läs mer

Skype för Windows Phone i färdig version

Skype lanserades i en betaversion till Windows Phone i mars, och i helgen kom den färdiga utgåvan. Appen är naturligtvis gratis och fullversionen har ett antal nyheter. Använder d...
Läs mer

Har farit fram tillbaka idag ,

Idag skulle ju jag hämta ut lite pengar osv..  Nordea i tyresö är dumma i huvudet. Verkligen.. De har tagit bort pengahanteringen.. Så var tvungen att åka till farsta...
Läs mer

pretty in pink

köpte ett iphone fodral som också har plats för kontokort. hur bra? dessutom är det rosa jättegulligt, passar mig perfekt.
Läs mer

Duktig chey!

Känner mig mycket duktig just nu! Har precis städat mitt rum, dvs packat upp mina väskor och sånt från praktiken hahaha! Okej jag tog all tvätt och la i tvättkorgen...
Läs mer

Natt Regn

God Eftermiddag Nu har jag och hubbi städat huset efter lite om och men då katten är otroligt rädd för dammsugaren så är det den enda gången som katten g2...
Läs mer

Ritprogram för iPad

Det finns en del bra appar för att måla och rita på iPad. Om du ska rita något med lite precision på en iPad bör du dock skaffa en penna. Det finns speciella pennor att...
Läs mer

Themobilestore.se

Tror inte jag är den enda som kör på androidtelefon istället för iPhone, det kan vara svårt att hitta snygga skal tycker jag.. för majoriteten är ju skal till...
Läs mer

Jag gillar apparna ;)

Hihi, jag hittade de här roliga apparna för Iphone. Okej, jag fick lite tips av kompisar ;) men i alla fall. Jag gillar dem! Så nu har jag något att gör framöver, hihi.
Läs mer

Nyttigt pusselspel

Har ett spel på min iPhone som Jeff brukar spela. Det heter pushcars. Man ska tänka ut och svänga bilarna i rätt riktning, sedan trycker man på Play. De gula är racerbil...
Läs mer

- Aynur Aydin

Det här är en ny artist i Turkiet som jag har öppnat ögonen för, hon heter Aynur Aydin och kommer från Turkiet men född och uppvuxen i Munich, Tysklnd men hon har b...
Läs mer

miss Italy.... :(

shooo Saknar Italien så jävla mke!!!!!! ååhhhh åker ditt varje år till min lägenhet som är 2 min till stranden. inte nog med att jag saknar italien så...
Läs mer

Varför Apple vill bli av med simkortet i din nästa iPhone

Apple har ju under snart två års tid pratat om att ersätta simkorten vi får från operatörerna med ett mjukvarubaserat SIM-kort. Inte helt överraskande är opera...
Läs mer

- after 8 months

nu byter jag mobil till min iphone 4! :) så avslutar min kväll med att klicka över kontakter och sånna saker för jag hatar när folk smsar sen vet man inte vem det ä...
Läs mer

Nystart mannen du vet.

Tudeloto! Tänkte på en liten nystart, alla inlägg är borta och så! TOPPEN BRA. Nu ligger jag i min säng och borde sova, för en timme sen ungifär.. Och min mobi...
Läs mer

Min nya kompis

Vet ni vad? Jag har gått och blivit ett med samhället. Äntrat den sociala samhörigheten. Skaffat mig en iPhone. Annas sköna kompis Helena ville bli av med sin gamla 3GS och a...
Läs mer

Ännu ett bra pass…

Det blev som jag tänkte. Ett benpass idag och även det gick bra. Ser fram emot att kunna ta i ännu mer, men jag stannar som sagt här ett tag och ser hur det artar sig. Att ta i s...
Läs mer

liten lista om mig själv

Lite om mig själv    1. Hur lång är du: 165 cm  2. Ögon färg: Blåå :)  3. Vikt: 51 kilo  4. sko stolek: 36/37 5. Vilken del...
Läs mer