torsdag 12 april 2012

iPhone 5 2012-04-12

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Efter Instagram, Silicon Valley-entreprenörernas hemliga vapen för att bygga miljardprodukter

Django, som Instagram använde. Hur var det möjligt för Kevin Systrom och Mike Krieger, två unga IT-entreprenörer och programmerare, att skriva ihop Instagram, en mobil bilda...
Läs mer

Jag SUGER på RUMBLE! -.-

Har spelat med Merve och jag förlorade. Ja, jag vet att vi har jätte tråkigt. Klockan är snart tre under naten och det är kolsvart ute och vi liksom spelar spel från Iph...
Läs mer

Jonas Tipsar!

Har ni testat redigeringsappen ”Pixlromatic” ? Det är en sjukt bra iPhone app där du kan redigera dina bilder till sjukt snygga + coola bilder! Det finns massor med olika ramar, olika redeg...
Läs mer

Städat klart!

Har städat hela dan idag, och igår också för den delen... Men shit vad bra det blev nu efteråt! Skrivbordet har fått dubbelt så mycket yta som innan och jag har ren...
Läs mer

nu vill jag inte leva längre! FML!!!!

Jag är så arg, ledsen, besviken på dessa jävla iPhone! Och nu, svek dem mig.. tappade den från 15 cm höjd och hela skärmen sprack och toutchen slutade fungera!! ass...
Läs mer

Tolfte april tvåtusentov .

Jag vill ha en Iphone NU så jag kan skaffa instagram och va lika tuff och ball som dom andra barnen .
Läs mer

Ensam här

Ligger i älsklingens säng nu och gör absolut ingenting, funkar inte att blogga på datorn av nån konstig anledning så det får bli tråkiga färglösa inl...
Läs mer

@Fridas place

Hejsan! har inte bloggat på länge nu för att min dator e sönder o kan bara blogga dfrån pappas o min fina pojkes iphone, jag har ingen själv så har inte kunnat bl...
Läs mer

sjuk igen.

Tjaa. Då har man åkt på en förkylning igen efter några veckors friskhet, suck. Igår var det skola, som började i tisdags. Jag spenderade dagen med klassen i skolan...
Läs mer

Nu är strukturboken här!

Idag är dagen med stort P, som i Publicering. Min nya bok "Klart! - Bli superstrukturerad på 31 dagar!" som kommer ut idag är ett träningsprogram för alla som vill skapa en sm...
Läs mer

Max Payne till iOS

Nu är ännu ett storspel portat till den mobila världen, jag snackar nu om Max Payne. Detta spelet släpptes först till PC 2001 och nu finns det till iPhone/iPod/iPad. Inte s...
Läs mer

LOVE IS THE BEST MEDECINE

Ja, här sitter jag nu, sjuk i soffan, känner mig väldigt multiteknologisk då jag har tv, dator, DS och iphone framme medan jag knarkar tabletter och drogar nässpray. Fuck, in...
Läs mer

MYCOVER Ultra Thin Protective PC Case for iPhone 4 / 4S – Red

Beställ MYCOVER Ultra Thin Protective PC Case for iPhone 4 / 4S – Red redan idag. MYCOVER Ultra Thin Protective PC Case for iPhone 4 / 4S – Red för endast $4.20 USD. Vill ni se vad det...
Läs mer

iPhone-geek.

Hahah, fick en iPhone, är überglad! Haha, sen fick jag bara pengar. Imorgon blir det att fira lite smått med tjejerna. Haha. Ska typ sova nu. Brao, har inget att skriva. Hejs!
Läs mer

Iphone borta

Detta var sista dagen jag fick se min kära iphone.. HÅLL HÅRT I ERA TELEFONER, även om jag gjorde det så vet man aldrig vad som kan hända. Finns så många idiot...
Läs mer

HAHAHAHAHAHHAHAH

Seriöst jag skrattade ihjäl mig åt denna bilden jag såg på facebook, fattar ni? Iphone fyra ess (Iphone 4s)
Läs mer

Pannkaka

Ja det har jag ätit idag. :-) Gjorde 4 stycken extra som jag ska göra crepes av imorgon. Gott som fan det! Idag har det som vanligt varit fullt upp, promenad, kaffe, lunch, siesta, middags...
Läs mer

Hemma!

Nu är jag äntligen hemma, har inte kunnat blogga förrän nu, min iphone la av.. -.-' Ja, nu ligger jag och kollar på tv, bara skiiit ju. Jag är sjuuukt hungrig, mås...
Läs mer

Min nya fina leksak! ;-)

God kväll på er alla! Då var den här dagen snart slut. Jag har haft ett par jobb i nagelhörnan idag, alldeles lagom för att min arm inte ska protestera allt för my...
Läs mer

Och nu kör vi igen!

Nu är det detta smarriga (förhoppningsvis!) nyttiga bröd som står i ugnen och som alldeles strax är klart! Det luktar ljuuuuvligt! Receptet är från PT-fia och henne...
Läs mer

utan dina andetag

kent är väldigt bra att ha som sällskap när man ska städa. åh vad jag gillar!bio är bra, då får man äta onyttigheter, fast det borde jag sluta med. m...
Läs mer

Pappa har skaffat en rulltelefon.

Fullt upp här hemma. Jonas mamma med tillhörande syskon är på besök. Så jag vallar runt dalmasar på stan lite annat smått gott. Sen har jag jour 2...
Läs mer

du var den finaste jag visste tills jag förstod vilket svin du var.

jävligt dålig uppdatering. jaaaagveeet. var ju så mycket smidigare när min iphone funkade men vet ni?! jag har fått Davids gamla iphone så nu kommer jag kunna uppdatera...
Läs mer