onsdag 18 april 2012

iPhone 5 2012-04-18

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

HTC SIM tack!

Fått helt fel. Så dum var jag inte att jag beställde detta. Här sitter man och väntar på ett SIM kort för nya HTC One X och så får man något jä...
Läs mer

Att göra idag….

Idag är det Felix dag Han är inte fullt så glad över min prioritering av just han på detta vis !! Juvelen ska ha playdate hemma hos en dagis väninna så då pa...
Läs mer

Nya svenska spel på App Store/Market

Heja Sverige! Dags igen för en omgång svenska spel som dykt upp nyligen på antingen App Store och/eller Android Market. Addidoku Utveckla…
Läs mer

Släpp virtuella vykort med Dabble

Ännu en gps-baserad fototjänst Dabble är (ännu) en ny fototjänst baserad på g…
Läs mer

I'll never give up

Var första dagen/kvällen på jobbet igår, det gick väl inte sådär jättebra. Men idag är det bara att ta nya tag och hoppas på att det går bä...
Läs mer

30 minuter och helt förvirrad

30 min i solariet och jag känner mig fräsch igen! Snart duschen innan det blir lite att äta, svårt val dock, banan eller yoghurt.. hrm, det är frågan det! Nu hoppas jag...
Läs mer

???

Idag ska jag sova hos min syster.. Good. I kinda need it.. Vi ska nog spela en massa wii, 360, titta på film, äta osv.. Kommer bli tjock. Hej! Så nu ska jag äta något, 22...
Läs mer

Untethered jailbreak till iOS 5.1 närmar sig.

Tidigare idag meddelade pod2g på sin twitter att alla exploits som behövs för ett jailbreak nu är hittade. Det har länge varit tyst i jailbreakvärlden och arbetet med et...
Läs mer

Iphoneskal - 11/5

Jag är med och tävlar om ett iPhone skal från iPhoneskal4u.se - Sveriges snyggaste skal till iPhone!
Läs mer

Läckt bild på Spotify för iPad

Spotify för iPad är något vi är många som väntar på. Spotify har länge sagt att man är på gång att utveckla en sådan applikation, men 228...
Läs mer

Jag hatar min dator!

Alltså hur typiskt är det inte då? Jag satt å skrev ett blogginlägg och tänkte grejja med lite bilder i photoshop å vad händer då? Jo då dör min...
Läs mer

iPhone 4S

Äntligen har jag fått en iPhone! Är så jävla glad :D Satt och letade efter söta små skal och hittade dessa pastellfärgade skal Vill verkligen ha alla! Men det...
Läs mer

Vinn €20 på Rumble

Snabba spel och snabba pengar, tja.. varför inte.. Paf utmanar alla iPhone och iPad användare på Paf i en Rumble tävling. Har du inte provat Rumble ännu, gör några...
Läs mer

Lite shopping idag + vart med vänner :)

Hejsan! :) Idag har jag gått upp, käkat frukost... Duschat, fixat mig och så vidare. Jag gick ner på stan och tog en fika med en nära vän till mig... :) . Sen efter det...
Läs mer

Effektiv dag

God kväll Idag har jag varit effektiv, minsann! Hunnit med både promenad och ett NMT-lightpass (jag fick sällis, tjooohooo! ) Hon kämpade på bra som tusan måste j...
Läs mer

Yeeey

Fick min iPhone igår! Fett nöjd, va och fixade skal till den och plast till glaset idag..så nu jävlar borde den hålla ;) och som ni vet, ny iPhone = mer inlägg och bilde...
Läs mer

Njurbäckeninflammtion!

Hej, Här kommer en liten uppdatering från mig bara för att berätta vad som försigår och varför jag inte uppdaterat denna vecka. I söndags kväll vart jag...
Läs mer

En kväll i den Wernerska residensen

Ibland är det makalöst hur jag kan få en kväll att gå utan att egentligen göra ett skapandes dugg. 17.55 – Kliver av pendeln. Sicksackar mellan alla dessa långsamm...
Läs mer

sorry for no blogging

inte orkat blogga överhuvudtaget, varken när jag varit hemma eller i skolan. plus jag har ju inte 3g på ipoden så kan ju inte bloggar var/när som helst.. men min iphone 228...
Läs mer

2012.04.18

Två iphone-bilder från min dag. När jag skulle lägga in kläder i garderoben förrut så fick jag verkligen inte in något för att allt låg i en enda r...
Läs mer